وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

سوراخ کردن گوش

1391/7/28 18:39
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,892 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی از افراد گوشهای بچه ها رو هنوز از چهل روز در نیامده سوراخ می کنن. ولی بهتره ٥ ماهگی یا ٦ ماهگی اقدام به این کار شود تا فاصله بین لاله گوش و استخوان حفظ شود. اگر این کار رو به وقتی بزاریم که کودک به مدرسه می رود ممکن است برایش آزار دهنده باشد.

مراقبت از گوشها بعد از عمل:

۱-حداقل چهار هفته گوشواره را از گوش خود خارج نکنید.

۲-تا ۴۸ ساعت از رفتن به حمام خودداری کنید.

۳-از روز دوم روزی سه بار گوشواره را در گوش در دو جهت بچرخانید.

۴-روزی دو بار هر دو طرف گوش را با پنبه آغشته به الکل ضدعفونی نمایید.

۵-توجه داشته باشید که پس از شستن سر حتما مواد صابونی لاله گوش را تمیز نمایید.

۶-این نکات را تا یک هفته مراعات بفرمایید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤。★مامان رضا جون★。❤
9 تیر 91 9:52
سلام عزیزم
از دعوتت ممنون
ولی من قبلا هم می یومدم و از صفحاتت لذت و آموزش می گرفتم
ولی امروز اومدم توی صفحات اولیه وبت
مطلب جالبی بود
ولی من آخرش نفهمیدم برای چی باید توی 5 یا 6 ماهگی باشه و منظورت از فاصله چیه و ...


سلام. ممنون که به وبلاگم سر زدید. منظورم فاصله بین لاله گوش و استخوان زیر ان است. یک مطلب دیگه هم در مورد سوراخ کردن گوش گذاشتم که امیدوارم مفید باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد