وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

ژله دو رنگه در پوست پرتقال

1391/10/5 19:21
نویسنده : وبلاگ کودک من
27,172 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

در پست های قبل طرز درست کردن ژله در پوست پرتقال رو گذاشتم . اینم لینکش:

طرز درست کردن ژله رنگین کمان پرتقال

و حالا ژله دو رنگه در پوست پرتقال . . .

مراحل اولیه رو که بلدید ...

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

ترکیب پودر ژله پرتقال با یک لیوان آب و اجازه دهید برای 1 دقیقه جوش بزند

کودک من

کودک من

می تونید بعد از جوش زدن هم یک لیوان آب بهش اضافه کنید ولی اگه اضافه نکردید موردی نیست و ژله سفت تر می شه

کودک من

کودک من

ترکیب ژله الوورا با شیر و یک لیوان آب

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

دوگل زندگی
5 دی 91 20:13
سلام دوست خوبم طرز درست کردنش برامون توضیح میدید
دوگل زندگی
5 دی 91 20:14
ادامه مطلب رو ندیدم ممنون از مطالب مفیدتون
شهین مامان نوید نوین
5 دی 91 22:37
سلام
خوبی خانم
کلا
می شه ژله الورا را فقط با آب مخلوط کرد؟


سلام. اره عزیزم. می تونید طبق دستور روی پاکتش انجام بدید ولی به این سفیدی نمی شه.
امیر مهدی و عمی
6 دی 91 0:42
سلام خیلی قشنگ و اشتها آوره دستتون درد نکنه.
مامان پرنیا
20 دی 91 14:54
مرسی گلم خیلی قشنگه
مامان کیان کوچولو
17 بهمن 91 14:28
خیلی جالبه ..
مامان نیکا
10 تیر 92 11:05
ممنون از دستور خوبتون
من ژله آلوئه ورا رو در شیر داغ ریختم و شیر برید!! اشتباهم چی بوده؟ میشه بگید؟
اگه تو وبلاگم جوابشو بزارید که عالی میشه. ممنون از مطالب مفیدتون


سلام. وقتی پودر زله رو در اب جوشیده حل کردید اجازه بدید به دمای محیط برسه و بعد شیر سرد رو اضافه کنید. یعنی بجای اب سرد شما شیر سرد اضافه می کنید و خوب بهم می زنید.
مامان سهند و سپهر
26 آبان 92 9:21
خیلی عالی بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد