وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود چارت مسواک و نخ دندان

1391/10/9 2:31
نویسنده : وبلاگ کودک من
13,720 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از مشکلاتی که خانواده ها با کودکان خود دارند مسواک نزدن است. شاید چاپ این چارتها کودکتان را تشویق به مسواک زدن کند و شاید یک گیفت برای جشن دندانی به دوستان کوچولو باشد.

 

 

 

یکی از مشکلاتی که خانواده ها با کودکان خود دارند مسواک نزدن است. شاید چاپ این چارتها کودکتان را تشویق به مسواک زدن کند و شاید یک گیفت برای جشن دندانی به دوستان کوچولو باشد.

 

 

می توانید این چارت رو دانلود کنید و چاپ کنید و به اتاق کودک خود بزنید. هر وقت دندوناشو مسواک کرد و از نخ دندان استفاده کرد یه دندون خوشحال تو چارت می کشه

دانلود چارت مسواک و نخ دندان

با دانلود این چارت و چسباندن اون به اتاق کودکتان از مسواک زدن شب و روز او آگاه شوید.

دانلود چارت مسواک زدن

دانلود چارت "من از دندونام خوب مراقبت می کنم"

دانلود چارت خمیر دندان و مسواک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد