وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

آموزش حلقه توتو

1391/10/10 15:34
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,876 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

وسایل مورد نیاز:

پارچه توری ابریشمی نازک مخصوص روسری ولباس زنانه - سیم - قیچی - سیم چین برای بریدن سیم -

طرز درست کردن :

سیم را بریده و به شکل دایره درست کنید و انتهای آن را بپیچانید تا بهم وصل شود. حدود 8 سانت تور را ببرید. رنگ تور بستگی به سلیقه خودتان دارد. در اینجا از این رنگها استفاده کرده.

کودک من

شما به 150 رشته از تور نیاز دارید.

کودک من

3 تا از تورها رو به سیم گره بزنید.

کودک من

این کار رو تا 50 گره ادامه دهید.

کودک من

کودک من

کودک من

آموزش دامن توتو کوتاه

آموزش دامن توتو بلند

نمونه های دامن توتو

 نمونه های دامن توتو با تم های مختلف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رضوان مامان رادین
10 دی 91 16:41
گلم ممنون عالی بود
مامان مائده ومهدیار کوچولو
10 دی 91 16:43
سلام سپیده جون مرسی از اینکه به وبلاگ ما سر زدین ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم و از خوندن مطالب زیبا و آموزندتون خیلی لذت بردیم دست شما درد نکنه خدا ساجده جون رو براتون سالم نگه داره
مامان پرنیا
18 دی 91 14:00
خیلی جالب بود سپیده جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد