وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن کیک گورخری

1391/10/10 16:44
نویسنده : وبلاگ کودک من
18,836 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

برای تولد با تم سیاه و سفید گورخری ...

زمان آماده کردن : 10 دقیقه

زمان پخت : 40 دقیقه

مواد لازم:

تخم مرغ 4 عدد - شکر 1 پیمانه - شیر 1 پیمانه - روغن 1 پیمانه - آرد 2 پیمانه - وانیل 3/1 قاشق چایخوری - بکین پودر 1 قاشق سوپخوری - پودر کاکائو 2 قاق سوپخوری (نباید زیاد تلخ باشه)

طرز تهیه :

در یک ظرف تخم مرغ و شکر را باید مخلوط کنید. با هم زن هم بزنید تا حالت کرم رنگی و روشن بدست بیاد. در کاسه جدا آرد - وانیل - بکین پودر و شیر را آرام مخلوط کنید و مایع قبلی رو هم بهش اضافه کنید و هم بزنید.

کودک من

کودک من

مایع بدست آمده رو به دو قسمت تقسیم کنید. به یکی از مایع ها پودر کاکائو اضافه کنید و خوب هم بزنید. دمای فر را در 180 درجه تنظیم کنید. کف ماهیتابه رو چرب کنید. 3 قاشق از مایع کرم رنگ در وسط ماهیتابه بریزید و 3 قاشق هم از مایع کاکائویی در وسط بریزید.

کودک من

و این کار رو ادامه دهید . . .

کودک من

کودک من

حالا در فر به مدت 40 دقیقه بزارید

کودک من

لینکهای گورخری

ایده های تولد سیاه و سفید گورخری

 مدل کیک سیاه و سفید گورخری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهدیار
10 دی 91 16:56
یه فرصت جدید اول میایی به وبلاگ پسرم دوم کامل میخونی و عکس ها رو میبینی سوم تا میتونی از پسر گلم تعریف میکنی چهارم شاید ببخشمت بابت نظر قبلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد