وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز کشیدن لاک گورخری روی ناخن

1391/8/23 16:20
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,560 بازدید
اشتراک گذاری

موضوع جدیدی به وبلاگ "کودک من" بنام لاک ناخن تم دار اضافه شد. اولین پست از این موضوع رو اختصاص به طرز کشیدن لاک به شکل گورخر برای تولد با تم سیاه و سفید می دم. هر نمونه لاکی که خواستید بفرمایید تا اضافه کنم.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای گورخری

ایده های تولد سیاه و سفید گورخری

 مدل کیک سیاه و سفید گورخری

طرز درست کردن کیک گورخری

طرز کشیدن لاک ناخن گورخری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه و فائزه
11 دی 91 4:20
پلنگی و طرحهایی که گل و ستاره داره... طرز کشیدنشو بذار لطفاااا گورخریه قشنگ بود مرسی
مامان هستی شیرین زبون
2 بهمن 92 18:49
سلام سپیده جون. تم ناخن ها عالی بودن... ناخن با تم سیندرلا هم داری برام بزاری؟ دهم تولد داریم خیلی وقت ندارم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. ثبت شد http://koodakeman91.niniweblog.com/post2636.php
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد