وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز کشیدن لاک هندوانه ای روی ناخن

1391/9/26 16:12
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,048 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

اول از همه دستها و ناخن ها رو خوب می شوریم

کودک من

ناخن رو لاک قرمز یا صورتی می زنیم

کودک من

اجازه بدید خشک بشه

کودک من

نوک ناخن رو لاک سبز بزنید. اگه اینگونه براش رو ندارید می تونید از خلال دندان برای لاک زدن لاک سبز استفاده کنید.

کودک من

بزارید خشک بشه.

 کودک من

حالا دانه ها رو اضافه کنید. از خلال دندان یا خودکار می توانید کمک بگیرید.

کودک من

اجازه بدید خشک بشه.

کودک من

کودک من

لینکهای هنداوانه ای

نمونه تزیین تولد با تم هندوانه

طرز درست کردن کارت هندوانه

مدل لباس هندوانه

نمونه تزیین نی هندوانه

دانلود فایل PDF ریسه و تزیین غذا هندوانه

 آموزش تصویری بافتنی ریسه هندوانه

دانلود چند نمونه تزیین هندوانه ای

نمونه های جعبه هندوانه ای

تزیین هندوانه به شکل کالسکه

طرز درست کردن هندوانه به شکل قوری

چطور یه هندوانه خندان درست کنم ؟

طرز یرش ساده هندوانه

طرز درست کردن هندوانه به شکل هواپیما

طرز درست کردن گلدان هندوانه ای

طرز درست کردن سبد میوه به شکل هندوانه

چاپ تزیینات با تم هندوانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر مهدی (سوده)
12 دی 91 15:05
فدات بشمممممممممممممممممممممم من مهربونمممممممممممممم عزیزممممممممممم دوستت دارممممممممممم خیلی خیلی گلی !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد