وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن سیرک عروسک انگشتی

1391/10/13 2:15
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,577 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

اول از همه تصویر مورد نظر رو از این لینک دانلود و روی برگه A4 یا کوچکتر چاپ کنید.

دانلود سیرک مینیاتوری

کودک من

شخصیت های سیرک را رنگ کنید.

کودک من

شخصیت ها رو طبق نقطه چین با قیچی ببرید.

کودک من

یک ورقه باریک ببرید

کودک من

انتهای برگه رو چسب بزنید تا شکل یک باند شود

کودک من

و با چسب به شخصیت ها بچسبانید

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای عروسکی

درست کردن اردک روی بشقاب یکبار مصرف

 طرز درست کردن عروسک انگشتی با دستکش + دانلود فیلم

کاردستی عروسک گورخر کاغذی

عروسک کاغذی پرنده

پاکت کاغذی فیلی

درست کردن عروسک با قاشق بستنی

کاردستی پرنسس کاغذی

طرز درست کردن پاکت کاغذی پو و دوستان

طرز درست کردن عروسک خرس کاغذی

طرز درست کردن عروسک خرگوشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد