وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود کتاب عملی پوه و دوستان

1391/8/30 16:16
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,832 بازدید
اشتراک گذاری

یک کتاب فعالیت خیلی عالی برای بچه ها که یه گیفت مناسب برای کودکان با تولد تم پوه و دوستان است. دانلود کنید و پرینت بگیرید و طبق دستور العملی که توضیح داده ایم عمل کنید . . .

چون مربوط به زبان انگلیسی است در قسمت آموزش زبان انگلیسی ذخیره کردم

کودک من 

 

یه کتاب فعالیت خیلی عالی برای بچه ها که یه گیفت مناسب برای کودکان با تولد تم پوه و دوستان است. دانلود کنید و پرینت بگیرید و طبق دستور العملی که توضیح داده ایم عمل کنید . . .

چون مربوط به زبان انگلیسی است در قسمت آموزش زبان انگلیسی ذخیره کردم

دانلود کتاب عملی پوه و دوستان

صفحه ای که جلد کتابه و شما اونو از وسط که نقطه چین گذاشته تا می زنید.

در صفحه اول طبق گرامر زبان انگلیسی باید نقطه چین ها رو پر کرد که این صفحه برای کودکان مشکل است و اصراری برای حل آن نیست.

اما صفحه دوم این کتاب پیدا کردن کلمات انگلیسی و دایره کشیدن دور کلمه است که بسیار برای کودکان لذت بخش است.

صفحه سوم این کتاب باید اعداد را از 1 تا 30 به هم بر طبق نقطه ها وصل کند.

صفحه چهارم که رنگ آمیزی است و اکثر کودکان دوست دارند.

صفحه پنجم که وصل کردن است و صفحه ششم که حل جدول و نیازی به حل آن نیست. چون ممکنه برای کودکان کمی سخت باشه.

می توانید تمام صفحات را از وسط تا بزنید و لای جلد کتاب بزارید و به عنوان گیفت هدیه دهید.

کودک من

لینکهای تولد خرس پو

دانلود کارت دعوت و کارت تشکر خرس پو

وسایل تولد شادی جان

تولد آرتین

تولد آرتین 2

 تولد امیر حسین

 تولد یزدان

تولد کسری

تزیین بادکنک با تم خرس پو

دانلود برچسب تولد با تم پو

دانلود لیست هدیه

دانلود خوش آمد گویی

مدل لباس خرس پو

طرز درست کردن پاکت کاغذی پو و دوستان

دانلود نمونه کارت دعوت و تشکر پوه و دوستان 2 

دانلود رنگ آمیزی پوه و دوستان

وصل کردن دم الاغ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانیه
26 دی 91 12:13
ارسال به دوست سلام دوست عزیز من یه مامان هستم که به شخصه برای تهیه فلش کارت های آموزشی کودکم تلاش زیادی کردم .البته تعداد زیادی از این فایل ها رو از سایتهای مختلف دانلود کردم . ولی تمام اونها رو به فارسی ترجمه کردم و با دو فرمت pdf و powerpoint ذخیره کردم و تعداد زیادی هم خودم کارت درست کردم و البته این کار رو با استفتده از تصاویر با کیفیت انجام دادم تا فلش کارتهای من هم مثل اونهایی که دانلود کردم با کیفیت باشه. و حالا قصد دارم در صورت امکان اونها رو به فروش برسونم. البته با قیمتی بسیار کمتر تز سطح بازار. لطفا این متن رو مطالعه کن: مجموعه فلش کارتهایی (کارتهای دید آموز) که برای فروش در این سایت عرضه شده است شامل بیش از 3616 تصویر-کلمه دو زبانه (3550 تصویر-کلمه انگلیسی به همراه 3534 تصویر-کلمه فارسی که بخشی از آن ترجمه مجموعه های انگلیسی است و بخشی نیز مجزا می باشد) به همراه 1180 عدد کارت ریاضی (شامل 1080 کارت مربوط به نقاط قرمز جمع عدد 1 تا 10 به همراه علائم جمع و مساوی و 100 عدد کارت نقاط قرمز ریاضی 1 الی 100) می باشد که تماما با دو فرمت pdf (جهت تسهیل کار کاربران برای چاپ) و powerpoint (جهت نمایش در کامپیوتر) ذخیره شده است. در هر مجموعه سه پوشه قرار دارد که عبارتند از: Persian, English و pic only. طبعا در پوشه Persian تصویر-کلمات نسخه فارسی، در پوشه English تصویر-کلمات انگلیسی و در پوشه pic only تنها تصاویر موجود می باشند برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در درجه اول با آدرس ایمیل زیر و در صورت ضرورت با شماره تلفن درج شده، تماس حاصل فرمائید. Email: AHM.happydays@gmail.com www.ahm-happydays.vvs.ir شماره تماس: 09357781559 حقیقت حالا می خواستم بدونم آیا امکانش هست که در سایت شما معرفی بشم و من رو لینک کنید؟ اگر تمایل داشته باشید نمونه هم براتون می فرستم. با تشکر www.Ahm-happydays.vvs.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد