وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تزیین بادکنک به شکل پروانه

1391/10/16 8:47
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,199 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

تزیین این نمونه بادکنک برای تولد با تم پروانه استفاده می شه. اگه برای کوچولوتون یه صندلی می زارید می تونید این نمونه بادکنک رو پشت صندلی وصل کنید.

اول کار اولین بادکنک رو باد می کنید اما سر بادکنک رو گره نمی دید و نمی بندید. دومین بادکنم رو وقتی باد کردید سر اولی و دومی رو به هم گره می دید و می بندید. درست روبروی هم.

دو تا بادکنک دیگه رو هم به همین شکل عمل می کنید. مانند نمونه...

کودک من

می توانید تا 4 بادکنک درست کنید و در آخر پروانه های بادکنکی شکل رو وسط گره بزنید .

کودک من

اگه بادکنک پروانه ای شکل نداشتید پروانه های تزیینی کوله ای که همه تزیینات فروشی ها دارند استفاده کنید.

و در آخر با روبان تزیین کنید . . . و پشت صندلی مخصوص کودک بچسبانید.

کودک من

می توانید بادکنک های زیادتری رو هم اضافه کنید . . .

کودک من

لینکهای مربوطه . . .

 تزیین بادکنک (سری اول)

تزیین بادکنک (سری دوم)

تزیین بادکنک (سری سوم)

آموزش تزیین بادکنک با تم Angry Bird

تصاویر بادکنک Angry Bird

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

منصوره
16 دی 91 9:16
سلام وبلاگ جالب و متنوعی دارید اولین باری است که در وبلاگی این قدر گشت میزنم بسیاری از پست ها را دیدم و خواندم .عالی بود وبلاگ شما را در لینکستان ثبت میکنم .بابت لینک هم ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد