وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

کودک من

شلوار

پیام مدیریت به شرکت کنندگان در جشن تولد نی نی وبلاگِ وبلاگ

1391/10/17 0:17
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز این پیام رو مدیریت نی نی وبلاگ برام فرستاده.

عجله کنید و هدایای خود را بفرستید.

پیام مدیریت به شرکت کنندگان در جشن تولد نی نی وبلاگِ وبلاگ "کودک من" از طرف : نی نی وبلاگ در 16/10/1391
با سلام

شما نی نی وبلاگی های عزیز، به حق، بزرگترین سرمایه و دارائی سایت نی نی وبلاگ می باشید، که تمامی موفقیت های خود را مرهون حضور گرم و صمیمانه شماست.
تلاش شما برای برگزاری این جشن و مسابقه، منتی بود بر ما ..
به پاس این تلاش شما، مدیریت نی نی وبلاگ نیز در اهدای جوایز مشارکت نموده و به دو نفر اول برنده در مسابقه، یک هفته ویترین هدیه می نماید.

با تشکر و احترام
مدیریت نی نی وبلاگ

محصل

 لینک هدیه های جشن دو سالگی نی نی وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد