وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

نمونه بنر Happy Birthday

1391/10/19 2:17
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,737 بازدید
اشتراک گذاری

در پست های قبلی مربوط به موضوع دانلود تولد با تم های مختلف نمونه بنر هایی رو برای چاپ گذاشتم و اینبار این نمونه بنر که برای تمام تولدها با هر تمی که باشه مورد استفادست.

کودک من 

در پست های قبلی مربوط به موضوع دانلود تولد با تم های مختلف نمونه بنر هایی رو برای چاپ گذاشتم و اینبار این نمونه بنر که برای تمام تولدها با هر تمی که باشه مورد استفادست.

کودک من

روی هر حرف کلیک کنید تا حرف مورد نظر بزرگ شود تا بتوانید چاپ کنید . . .

H

A

P

Y

B

I

R

T

D

!

نمونه بنرها . . .

بنر تولد دایناسوری قابل چاپ

بنر زنبوری (سری اول)

بنر زنبوری (سری دوم)

بنر زنبوری (سری سوم)

بنر زنبوری(نمونه چهارم)

 ریسه زنبوری Happy Birthday

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سيد محمد سپهر
19 دی 91 14:42
عزيزم ممنون از ايده قشنگت دوستت دارم ...بد فكري نيست...
شهین مامان نوید نوین
19 دی 91 19:49
سلام سپیده جون خوبی؟
این تم تولد که بنفش زدی رنگشو میشه تغییر بدیم یا نه ؟


سلام. نه . ولی سیاه و سفیدش رو هم دارم که می تونید خودتون رنگ کنید. اگه خواستید بفرمایید بزارم.
مامان آناهید
9 مرداد 92 10:02
سلام من دنبال ریسه تولدت مبارک با تم مینی موسبرای دخترم آناهید بودم که پیدا نکردم. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم.


سلام. لطفا به لینکهای آخر این پست مراجعه کنید.
http://koodakeman91.niniweblog.com/post2100.php
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد