وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن تل فیلی

1391/11/30 15:52
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,552 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

طرح اولیه گوشها رو از لینگ زیر دانلود کنید. پرینت بگیرید و برش دهید.

دانلود طرح اولیه گوشها

روی کاغذ فوم خاکستری دو بار طرح را بکشید و هر کدام را ببرید.

کودک من

روی کاغذ فوم صورتی طرح کوچکتر را دو بار کشیده و برش دهید.

کودک من

برای گوش سمت راست گوش کوچکتری صورتی رنگ را به گوش بزرگتری خاکستری رنگ با چسب حرارتی بچسبانید.

کودک من

کودک من

لبه های گوش را به تل چسب کنید.

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای فیلی . . .

تولد رادین

ایده های جشن تولد با تم فیل

گیفت فیلی برای بچه ها

چطور یه فیل بکشم؟

طرز کشیدن چند نمونه فیل

دانلود کارت دعوت فیلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد