وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

کاردستی رنگین کمانی

1391/11/30 16:05
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,386 بازدید
اشتراک گذاری

این کاردستی رو می تونید به اتاق آویزان کنید یا حتی به عنوان یکی از تزیینات تولد با تم رنگین کمانی بکار می ره.

کودک من

این کاردستی رو می تونید به اتاق آویزان کنید یا حتی به عنوان یکی از تزیینات تولد با تم رنگین کمانی بکار می ره.

کودک من

اول نمونه های زیر رو پرینت بگیرید و برش دهید. از وسط تا بزنید و به هم بچسانید تا شکا یه رنگین کمان بشه.

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای رنگین کمانی

طرز درست کردن ژله رنگین کمان

نمونه های ژله رنگین کمان

طرز درست کردن ژله رنگین کمان پرتقال

ژله دو رنگه در پوست پرتقال

کیک پروانه ای رنگین کمان

طرز درست کردن کیک رنگین کمان

تولد پارمین

تولد سوژین

تولد ستاره

تولد مانلی

تولد رادین

لینک تولد 4 سالگی تسا

تولد بردیا

تولد روهان

تولد پرنیا

تولد ساینا

تولد آرام

تولد سپهر

دانلود تزیینات کامل تم رنگین کمانی نمونه 2

دانلود کامل تزیینات با تم لوبیا رنگی

دانلود فایل PDF تزیینات خالخالی رنگین کمانی نمونه 1

فایل PSD تم رنگین کمان

مدل لباس رنگین کمانی

نمونه تزیینات رنگین کمانی

دانلود فایل PDF رنگین کمانی Happy Birthday

نمونه دیگری از تزیینات رنگین کمانی

فایل PSD تولد خالخالی

رنگ کردن رنگین کمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر مهدی (سوده)
23 دی 91 1:57
سلام طرز تهیه کیک: 3 عدد تخم مرغ با یک لیوان و نصف شکر مخلوط شده و خوب با همزن زده میشود سپس 2 لیوان ارد سفید با 1 لیوان شیر مخلوط و با همزن زده همه مواد را با هم مخلوط میکنیم سپس 4 یا 5 قاشق غذاخوری روغن مایع اضافه کرده 1 قاشق مرباخوری پکین پودر و کمی پودر هل را هم میافزاییم خوب مخلوط نموده زعفران اب کرده را اضافه میکنیم هم میزنیم.کف ظرف یا قالب دلخواه را چرب میکنیم کمی از مایع کیک را نگه میداریم بقیه را در قالب میریزیم باقیمانده را با کمی پودر کاکایو مخلوط میکنیم و به صورت شکل دار روی کیک میریزیم مثلا ضربدری و سپس مغز گردوهای خرد شده را روی مایع کیک میریزیم با حرارت 230 درجه فارنهایت در طبقه وسط فر که نیم ساعت قبل گرم شده میگذاریم تا بپزد علامت پخت این است که با فرو بردن چنگال در کیک کیک به ان نمیچسبد.بعد شعله بالا را روشن میکنیم تا روی ان هم پخته شود.از فر دراورده بعد از در اوردن از قالب و کمی خنک شدن کمپوت زردالو یا هلو را روی کیک میچینیم و ژله هلو را که از قبل در یخچال گذاشته ایم و نیم بند شده مثل سفیده تخم مرغ روی میوه های کیک میریزیم میگذاریم در یخچال تا ببندد .ژله کیک مثل حالت عادی با یک لیوان اب جوش حل شده و یک لیوان اب سرد هم میریزیم تا درست شود.من خامه نداشتم میشود روی کیک خامه گذاشت روی خامه مبیوه و ژله گذاشت. در هر صورت امیدوارم درست کنید و لذت ببرید عکسش را هم در وبم گذاشتم زحمتش با شما...ممنونممممممممم.
مامان آرین
23 دی 91 10:09
سلام سپیده جان.من از شما بابت وب به این مفیدی وزیبایی سپاسگزارم فقط شرمنده که باید زودتر میومدم.کوتاهی غیر عمد بنده رو ببخشیداما همیشه آدرس وبتون رو در اختیار دیگران گذاشتم دنبال فرصت مناسب بودم بیام اینجا وتشکر کنم که الان تونستم.روی ماهتون رو میبوسم ودوباره میگم خیلیییییییی ممنونم
مامان آرین
23 دی 91 10:12
راستی درمورد پیشنهادتون ....راستش من زیاد وارد نیستم دوست دارم راست کلیک رو در وبم داشته باشم وهم پیشنهاد شما رو با افتخار میپذیرم.حالا باید چیکار کنم.؟؟؟


سلام. می تونید عکسها رو ایمیل کنید.
مامان ظریفه
23 دی 91 14:17
ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد