وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن عروسک با الیاف

1391/10/24 14:42
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,083 بازدید
اشتراک گذاری

;,n; lk

وسایل مورد نیاز:

کاموا اصلی - کاموا با رنگهای مختلف - قیچی - کتاب یا کارتی برای سیم پیچ کردن

کودک من

کتاب یا کارت مورد نظر را باز می کنید و کاموا را بین آن قرار می دهید و شروع به پیچیدن می کنید .

کودک من

کودک من

کودک من

اندازه پیچیدن کاموا دور کتاب بستگی به خودتان دارد که تمایل دارید عروسک چطور به نظر بیاید. بزرگی و درازای عروسک بستگی به پیچاندن زیاد و کم شما دارد.

کودک من

می توانید گوشه کتاب را باز کنید و برش دهید و رنگ مخالف کاموا برای پیچیدن و گره زدن و بستن انتخاب می کنید.

کودک من

کودک من

فضای بین دو گره سر عروسک است.

کودک من

کودک من

حالا باید دستان عروسک رو در قسمت کوچکتر کتاب درست کنیم. کودک من

مثل قبل با قیچی برش نمی دهید و آرام در می یارن و گره می زنید.

کودک من

حالا انتها رو برش می دهید.

کودک من

کودک من

برای دو پایش برش می دهید.

کودک من

کودک من

کودک من

حالا نوبت چشمها و دهان است

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

;,n; lk

لینکهای عروسکی

درست کردن اردک روی بشقاب یکبار مصرف

 طرز درست کردن عروسک انگشتی با دستکش + دانلود فیلم

کاردستی عروسک گورخر کاغذی

عروسک کاغذی پرنده

پاکت کاغذی فیلی

درست کردن عروسک با قاشق بستنی

کاردستی پرنسس کاغذی

طرز درست کردن پاکت کاغذی پو و دوستان

طرز درست کردن عروسک خرس کاغذی

طرز درست کردن عروسک خرگوشی

طرز درست کردن سیرک عروسک انگشتی

گورخر روی بشقاب یکبار مصرف

عروسک کاغذی زرافه

طرز درست کردن گوزن کاغذی

طرز درست کردن عقاب کاغذی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد