وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد عرشیا جان با تم زنبور

1391/11/14 16:05
نویسنده : وبلاگ کودک من
14,652 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من 

اون زنبور طلا نیست با جاش که اونم شکل زنبور بود خریدم 12000 تومان جالبه که همه فکر کردند طلاست

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

چوب بستنی دایتی که روش رو روبان پیچیدم و زنبورهایی که خودم درست کردم روش چسبوندم و با کارتهایی که تو سبده و کارت تشکر به مهمونام دادم

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

غذاهام شامل:سوپ قارچ و ذرت ،کاسترول بادمجان،دلمه برگ مو،شورینی،کیک مرغ و گردو،سالاد روسی،سالاد کلم،دسرهامم:تیرامیسو،پودینگ زعفرانی و ژله آناناس که با اون شکل درستش کرده بودم شربتم هم شربت زعفرانی درست کردم و بعد داخلش تخم شربتی ریختم که با تمم جور در بیاد

کودک من

کودک من

تیرامیسو (نمونه1)

تیرامیسو (نمونه 2 )

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

شورینی

کودک من

کودک من

چیپسها از این خارجی هاست که قوطی لوله ای و مقوایی داره همشون یه اندازه برش خوردن

کودک من

کودک من

کودک من

طرز درست کردن کیک مرغ

طرز درست کردن کیک مرغ نمونه 2

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

با تشکر از مامان عرشیا جان

خانم لیلا حبیبی

لینکهای زنبوری

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد امیر مهدی

 تولد آرشام

تولد مهتا

تولد امیر حسین

تولد یکتا

تولد بردیا

تولد آروین

تولد آراد

تولد آویسا

تولد مسیحا

تولد سوین

تولد کیان

تولد پویان

تولد ساینا

تولد آرین

تولد آرین

طرز کشیدن زنبور

نمونه اول

نمونه دوم

مدل لباس زنبوری

ریسه زنبوری Happy Birthday

بنر زنبوری (سری اول)

بنر زنبوری (سری دوم)

بنر زنبوری (سری سوم)

بنر زنبوری(نمونه چهارم)

دانلود فایل PDF تزیینات زنبوری

دانلود تزیینات زنبوری

برگه یادگاری زنبوری 

مدل زنبوری لاک ناخن

دانلود کلیپ تزیین بادکنک به شکل زنبور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه امیر علی:)
27 دی 91 14:14
خیلی شیک و با سلیقه بود
سارينا مامان آرمان
26 بهمن 91 0:31
سلام خسته نباشيدددددد وبلاگ عالي داريد آرمان منم يكسالگيشو با تم زنبوري گرفتيممم
رالیا
28 بهمن 91 14:52
سپیده جون ممنونم از زحمتی که کشیدی عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشید
نیلو فر
1 اسفند 91 22:38
خیلی با سلیقه بود.............. معلوم بود وقت گذاشته بودین..... مر30
مامان صبا
30 دی 92 2:03
سلام عالیبووووووووود منم این تمومیخوام ازکجاباید بخرم ؟هزینش چقدرمیشه؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. شما می تونید به موسسه هایی که تم تولد دارند مراجعه کنید و یا بصورت رایگان از وبلاگ "کودک من" دانلود و چاپ کنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد