وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن پم پم

1391/10/25 18:05
نویسنده : وبلاگ کودک من
18,248 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

دو تا دایره به یک اندازه روی کاغذ بکشید. از لیوان گرد کمک بگیرید تا دایره ها یکسان باشند.

کودک من

دایره کوچکتری در مرکز دایره ها بکشید . یک خط مطابق شکل هم رسم کنید.

کودک من

از خط کشیده شده برش دهید.

کودک من

از کلاف کاموا برای پیچیدن دور دایره ها استفاده کنید.

کودک من

کودک من

کاموای قبلی را به کاموای جدید گره بزنید و دوباره پیچیدن را تکرار کنید.

کودک من

کودک من

از رنگ دیگه ای استفاده می کنیم تا پم پم ما شادتر به نظر بیاد. سوراخ وسط کار کوچکتر می شود و باید از میله استفاده کنید.

کودک من

وقتی دیگه نتونستید نخ رو از سوراخ وسط عبور بدید کار تمام شده.

کودک من

قسمتی از نخ ها رو کنار می زنیم و با قیچی ما بین دو کاغذ کامواها رو برش می زنیم.

کودک من

کودک من

حالا کاموا وسط رو گره می زنیم.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کورش
26 دی 91 2:25
سلام عزیزم وبلاگ زیبایی دارید ومطالب فوق العاده خوبی دارید من با اجازتون لینکتون کردم
مامان علیرضا
26 دی 91 14:19
خیلی جالب بودممنونم
مامان روانشناس
1 بهمن 91 21:59
ممنون خیلی جالب بود
مامان روانشناس
1 بهمن 91 22:00
وقت کردم حتما درست میکنم . سپیده جون راستی ما خود اهوازیم شما کجا هستید فوضولی نباشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد