وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

برندگان مسابقه شماره 6 (هدیه های جشن دو سالگی نی نی وبلاگ)

1391/10/26 1:00
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,517 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از همه دوستانی که برای جشن تولد 2 سالگی سایت "نی نی وبلاگ " هدیه فرستادند و با تشکر از عزیزانی که در رای گیری شرکت کردند. و تشکر ویژه از سارا خانم "مامان علی خوشتیپ" که در داوری کمک کردند.

هدایای عزیزان شامل :

 2 نفر اول برای 1 هفته در ویترین سایت "نی نی وبلاگ"

3 نفر بعدی برای 1 هفته در پست ثابت وبلاگ "کودک من"

و بقیه عزیزانی که شرکت کرده اند . . .

هر وبلاگ برای 3 روز در پست ثابت وبلاگ " کودک من "

دوستانی که هنوز تمایل به فرستادن هدیه می باشند می توانند هدایای خود را ارسال کنند.

با تشکر از همه دوستانی که برای جشن تولد 2 سالگی سایت "نی نی وبلاگ " هدیه فرستادند و با تشکر از عزیزانی که در رای گیری شرکت کردند. و تشکر ویژه از سارا خانم "مامان علی خوشتیپ" که در داوری کمک کردند.

هدایای عزیزان شامل :

 2 نفر اول برای 1 هفته در ویترین سایت "نی نی وبلاگ"

3 نفر بعدی برای 1 هفته در پست ثابت وبلاگ "کودک من"

و بقیه عزیزانی که شرکت کرده اند . . .

هر وبلاگ برای 3 روز در پست ثابت وبلاگ " کودک من "

دوستانی که هنوز تمایل به فرستادن هدیه می باشند می توانند هدایای خود را ارسال کنند.

نفر اول : شماره 19 طهورا جان

http://tahooradokhmali.niniweblog.com/

نفر دوم : شماره 22 شایان جان

http://sheitoon.niniweblog.com/

نفر سوم : شماره 11 امیر علی جان

و لازانیای تبریک

http://pesaraksheytoon.niniweblog.com/

نفر چهارم : شماره 23 شادی جان

 نی نی وبلاگ جونم تولدت مبارک

 ازت ممنوم که اجازه دادی مامانم خاطره هامو توی دفتر دل تو برام به یادگار بنویسه.

 میدونم خاطراتم رو حفظ میکنی تا وقتی بزرگ شدم بخونمشون.

 نی نی وبلاگ جونم ازت ممنونم بخاطر بودنت.

 من حالا از تو کوچکترم اما قول میدم بزرگ که شدم برات یه تولد خیلی قشنگ بگیرم.

                                                                                                   دوستت دارم

                                                                                                 شادی

 http://shadi.niniweblog.com/

نفر پنجم : شماره 1 علی جان

 http://alijoon.niniweblog.com/

شماره های 5 و 10 و 21 و 18 رای های نزدیک به هم داشتند که از هدیه یک هفته ای در پست ثابت وبلاگ "کودک من" برخوردار می شوند.

شماره 5 : هدیه آوینا خانم

12 دی 91

http://avinadokhtaregolema.niniweblog.com/

شماره 10 : هدیه های آقا محمد و ساقی خانم

http://mohammadsaghi.niniweblog.com/

شماره 21 : سید محمد سپهر جان

تولد

هديه

http://mohammad-sepehr.niniweblog.com

  شماره 18 : آرشیدا خانم

http://arshidaarshida.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان علی خوشتیپ
26 دی 91 7:55
سلام سپیده جان.خسته نباشی...میدونم ناخواسته زحمت مسابقه به گردنت افتاد...دیشب وقت نشد بیام نت.میخواستم بگم بذار بقیه رو هم برات شمارش کنم....کاری نکردم عزیزم، وظیفه بود به نفر اول تبریک میگم.اگر میخواستم رای بدم کار مامان طهورا جان یکی از انتخابام بود.دست بقیه دوستان هم درد نکنه.از همه اونایی هم که به ما رای دادند سپاسگزارم.حتما براشون جبران میکنم
مامان علی خوشتیپ
26 دی 91 7:59
ولی خداییش یعنی کیکمون اینقدر بد بود که جزو 10 نفر اول هم نشد
مامان سيد محمد سپهر
26 دی 91 9:01
سلام خسته نباشيد ممنون از ايده قشنگتون وممنون از جايزه ويژه تون ! هميشه موفق باشيد هيچ موقع برام مهم برد و باخت نبوده همينكه پيش هم هستيم و از محبت هاي همديگه بهره مند مي شيم كافيست!
مامان بیتا
26 دی 91 9:31
مامان طهورا جان تبریییییییییییییییییییییییییییییک
مامان شايان
26 دی 91 9:46
سپيده جان سلام ممنون ا زاين همه زحمتت شايان بار اولش بود كه تو مسابقه شركت كرده با اينكه بردو باخت برام مهم نبود اما چون مسابقه اولش بود هيجان داشتم اما بايد گفت دست همه مامانا درد نكنه خيلي زحمت كشيد دست همشنو ميبوسم كار همه عالي بود


سلام. مبارکش باشه. تبریک می گم.
مامان پریسا
26 دی 91 14:03
خب من که اصلا خبر نداشتم که باید برای این مسابقه تبلیغ کنم.

راستش اصلا نمیدونستم این یه مسابقه هستش . فکر میکردم فقط یه هدیه برای نی نی وبلاگه.

اگر میدونستم باید تبلیغ و این حرفا بشه شرکت نمیکردم.اخه از قبل تصمیم گرفته بودم اصلا در هیچ مسابقه ایی شرکت نکنم.

به هرحال خسته نباشید

سلام. منم تمایلی به مسابقه گذاشتن نداشتم و مدیریت ازم خواسته بود.
الهام مامان آوینا
26 دی 91 14:18
سپیده جووووووووووووون خسته نباشی عزیزم. به همه برندگان و غیر برندگان تبریک می گم که تو این مسابقه شرکت کرده بودن. ممنونم از هدیه ات سپیده جون. این بوس هم برای ساجده هست بچسبون به لپای قشنگش....


سلام. لطف دارید. ممنون.
الهام مامان آوینا
26 دی 91 14:20
یادم رفت از همینجا از همه کسانی که به اوینا رای دادن تشکر کنم. اگر در توانم باشه حتما براشون جبران میکنم....
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
26 دی 91 17:39
خوشحالم به اون دونفری که رای دادم رای اوردن شایان جون وامیر علی مبارک باشه اگه می تونستم به همشون رای می دادم جون
مامان محمد و ساقی
27 دی 91 13:42
سلام سپیده جون خسته نباشی خانمی.خیلی زحمت کشیدی.دست سارا جون هم درد نکنه تو شمارش کمک کرد. به نفر اول هم تبریک میگم. بابت این وبلاگ زیبا هزار بار هم بگم کم گفتم.خسته نباشی عزیزم از همه ی دوستانی هم که رای دادن به ما ممنونم
مامانی طهورا
27 دی 91 14:34
سلام سپیده جان عزیز خسته نباشی گلم .این چند روز حسابی تو زحمت افتادی منم به نوبه خودم ازتوت تشکر میکنم و امیدوارم خداوند دختر نازتو حفظ کنه با اجازه لینکتون میکنم
مامانی طهورا
27 دی 91 14:34
از همه دوستانی هم که بما رای دادن بینهایت سپاسگزارم مامان علی -مامان بیتا _مامان شایان_مامان محمد و ساقی از تبریکتون ممنونم
مامان محمد و ساقی
5 بهمن 91 12:38
سلام سپیده جون ممنون که عکس بچه ها رو پست ثابت گذاشتی.دوباره بهت خسته نباشید میگم عزیزم
سمیرا،مامان آریامهر
16 بهمن 91 3:13
سلام سپیده جون خسته نباشی . ببخشید عزیزم من حدودا یه ماهی نت نیومدم و خبر نداشتم تولد نی نی وبلاگ و مسابقه و ایناست . هدیه ام رو برات آپلود کردم و آدرسشو میذارم همینجا برات . بازم ببخشید که دیر شد http://uploadtak.com/images/e557_IMG_7378.jpg
محمد
22 اسفند 91 1:21
سلام منم لينكميكنيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد