وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز کشیدن لاک با تم انگری برد روی ناخن

1391/11/7 15:43
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,849 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

اول از همه نوک تمام انگشتان ناخن رو بجز یکی قرمز کنید. یکی از انگشتان رو دایره ای بکشید.

کودک من

حالا باید چشم و ابرو و شکم رو براش بکشید. کشیدن شکم که سادست و باید یه نیم دایره با لاک سفید بکشید که از نوک ناخن شروع می شه.

برای کشیدن نطقه سیا چشم از وسایل مختلفی می تونیم استفاده کنیم. مثل این وسایل :

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

بعد از اینکه خشک شد دایره سفید رو می کشیم و دوباره می زاریم خشک بشه. برای کشیدن ابروهاش هم از قلم مو یا همون ابزارهای بالا استفاده کرده و به شکل حرف انگلیسی V می کشیم.

کودک من

حالا مرحله آخر بازم از همون وسایل برای کشیدن مو و رنگ زرد برای کشیدن بینی استفاده می کنیم.

کودک من

برای کشیدن خوک ها هم همین کار رو انجام می دیم.

کودک من

و  نمونه های بیشتر  .  . .

مدل لاک انگری برد روی ناخن

لینکهای انگری برد . . .

دانلود تزیین بادکنک با تم انگری برد

ایده تولد انگری برد

طرز درست کردن لیوان انگری برد برای گیفت

پرنده کاغذی برای گیفت

تولد پارسا

تولد ماهرخ

جشن تولد مانی (سری اول)

جشن تولد مانی (سری دوم)

جشن تولد مانی (سری سوم)

دانلود پکیج کامل تولد با تم انگری برد

مدل لباس انگری برد (سری اول)

مدل لباس انگری برد (سری دوم)

نمونه کلاه بافتنی انگری برد (سری اول)

نمونه کلاه بافتنی انگری برد (سری دوم)

طرز درست کردن کلاه انگری برد

غذاهای انگری برد

طرز درست کردن دستگاه پرت کردن انگری برد

کاردستی پاپت خوکی انگری برد

نمونه تگ های تولد انگری قابل چاپ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرزاد جان
27 دی 91 10:35
وب جالبی دارید ممنون _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد