وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

طرز درست کردن لباس بره ناقلا

1391/11/10 15:44
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,073 بازدید
اشتراک گذاری

به در خواست مامان کوروش جان برای تولد با تم بره ناقلا

کودک من

وسایل مورد نیاز:

یک عدد تی شرت سفید - شرت مشکی - کلاه سفید - جوراب شلواری مشکی برای پاها و دستان و توپ های پنبه ای

تی شرتی انتخاب کنید که براحتی بشه پوشید و راحت بود.

شروع به دوختن توپ پنبه ای به لباس کنید . بعضی ها هم بجای دوختن از چسب استفاده می کنند که فکر می کنم چسبیدن تمیز در نیاد

کودک من

کودک من

کودک من

در حدود 2 ساعت طول می کشه تا تمام پنبه ها رو بدوزید اما چسب زدن سریعتر است

کودک من

یک کلاه جمجمه ای شکل برای کار انتخاب کنید.

کودک من

کودک من

حتی با استفاده از توپ های پنبه ای می تونید دو بره رو هم درست کنید. به این شکل که چند تا از توپ ها رو به هم چسب کنید 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان یاسی طلا
29 دی 91 17:04
سلام خوبی سپیده جون ؟ دختر گلت خوبه؟ دیشب بالاخره برا یاسی خانم جشن تولد گرفتیم خدا رو شکر همه چی خوب بود. یه عالمه ممنون بابت ایده ها و راهنمایی های قشنگی که تو وبت گذاشتی ، کلی ازشون ایده گرفتم، دستت بی بلا عزیزم. ساجده جون رو از طرفم ببوس
الهام مامان یاسی طلا
29 دی 91 17:25
عزیزم لباسه هنر خودمه دامنش که دامن توتو هست که تو وبت خوشکل توضیح دادی و بالاتنه اش رو کلاً با تک میله بافتم. و گلاش رو هم همین طور. در مورد عکسا هم چششم تو چند روز آینده میزارم تو وبلاگ یاسی و خیلی هم ذوق می کنم که عکساشو بزاری تو وبت خواستی از رو وب برداریشون و یا اگه هم می خوای ایمیلشون می کنم برات ، حالا هرطور مایلی ما در خدمتیم.
شهین مامان نوید نوین
11 فروردین 92 15:32
سلام سپیده جون خیلی خوشکله لباس بره ناقالا شاید تولد نوین تم بره ناقلا بگیرم ولی چرا کامل کامل نیست مث ریسه مث تزیینات دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد