وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

کاردستی بره ناقلا

1391/11/30 15:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,749 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من کودک من

این نوع کاردستی بره ناقلا برای دادن گیفت هم استفاده می شه

وسایل مورد نیاز شامل :

چشم متحرک و پارچه سیاه که برای گوشها هم استفاده می شه - چسب آبکی و پنبه

گوشها در حدود 4/1 اینچ پهنا است

کودک من

مقداری پنبه رو با چسب به عقب سر بره که پارچه مشکی است می چسبانید. در دوقسمت کناره هم گوشها رو بچسبانید. چشمهای متحرک رو هم بچسبانید و برای بینی اش هم یا از دکمه و یا از یه تیکه پارچه استفاده کنید.

کودک من

حالا با چسباندن پنبه دم رو کامل کنید و دست و پاها رو هم با پارچه مشکی بچسبانید 

کودک من

کودک من

کاردستی 2 که نیازی به توضیح نیست و خیلی راحته

کودک من

کودک من

لینکهای مرتبط :

ایده هایی برای تولد با تم بره ناقلا

 طرز درست کردن لباس بره ناقلا

مدل لباس بره ناقلا

ماسک بره ناقلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد