وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

یادش بخیر . . .

1391/11/1 12:56
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,197 بازدید
اشتراک گذاری

 این پست به "کودک من" اختصاص نداره 

 به بزرگترهای "کودک من" اختصاص داره

کی یادشه . . .

کدوم رو بیشتر دوست دارید و ازش خاطره دارید . . .

 

 این پست به "کودک من" اختصاص نداره 

 به بزرگترهای "کودک من" اختصاص داره

کی یادشه . . .

کدوم رو بیشتر دوست دارید و ازش خاطره دارید . . .

دو تای اولی رو اسمشون یادم نیست

اگه کسی می دونه بگه . . .

مریم جون می گه :

اولی بیخانمان که بهش میگفتیم پرین

دومی هم مشخصه حنا دختری در مزرعه!

 

آهنگ 1

 آهنگ 2

 آن شر لی

 بابا لنگ دراز

 بچه های مدرسه والت

دارکوب زبله

دور دنیا در 80 روز

 گجت

گوش مروارید

هاج زنبور عسل

تیراژ اول حنا

تیراژ پایان حنا

جیمبو

خونه مادربزرگه

میتی کمن

پت و مت

پسر شجاع

تیراژ اول پینو کیو

تیراژ آخر پینو کیو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 بهمن 91 1:44
عاشق بچه های مدرسه والت بودم بابا لنگ دراز رو خیلی دوست داشتم و الان که اهنگ حنا رو با خوانندش گوش می کنم می بینم که چقدر زیبا بود
مامان مهدیار
1 بهمن 91 1:46
سلام سپیده جون ای ول بابا دمت گرم چه پست با حالی البته یکم دلم گرفت یاد قدیما افتادم خیلی انتخابش سخته من همشو دوست دارم ولی بابا لنگ دراز و خونه مادر بزرگه رو یه کوچولو بیشتر دوست دارم
مامان مهدیار
1 بهمن 91 1:55
منم الان که آهنگای حنا رو گوش دادم خیلی خوشم اومد هم تیتراژ اول هم آخر میتی کمان رو هم دوست دارم اشکم داره در میاد یاد بچگیام افتادم چه دوره خوبی بود خدا کنه همینطور که من خاطره خوبی از بچگیم دارم بتونم کاری کنم مهدیارم هم خاطره خوبی داشته باشه از این دوران
مامان مهدیار
1 بهمن 91 2:06
راستی آهنگ فوتبالیست ها رو هم خیلی دوست دارم البته بین اینا نبود ولی اینارو دیدم یادش افتادم
مامان یزدان
1 بهمن 91 7:26
دور دنیا در 80روز و بابا لنگ دراز منو به بچگی هام برد.
مامان علی خوشتیپ
1 بهمن 91 8:10
سلام عزیزم.الان توی ادارم...بعد میرم و حتما گوش میکنم...ولی آهنگای خیلیاش تو گوشمه...به خصوص حنا و بچه های مدرسه والت
مامانی طهورا
1 بهمن 91 10:49
من که عاشق همشون بودم الانم هر وقت این کارتونارو میبینم دلم میخواد دوباره برگردم به اون روزا یادش بخیر دستتون درد نکنه
مامان پریسا
1 بهمن 91 11:03
سلام سپیده جان

اولی بیخانمان که بهش میگفتیم پرین

دومی هم مشخصه حنا دختری در مزرعه!

این 2 تا رو نمیدونستید؟
مامان پریسا
1 بهمن 91 11:08
خیلی زیبا و خاطه انگیز بود سپیده جان دست گلت درد نکنه
مامان شیدا
1 بهمن 91 11:43
سلام سپیده جون ممنون که ما رو بردی به دوران شیرین بچگی . من پینو کیو .آن شرلی . خانه مادر بزرگه را خیلی دوست داشتم .
مامان محمد و ساقی
1 بهمن 91 13:04
سلام سپیده جون چه پستی گذاشتی.دمت گرم آهنگ اولی فکر می کنم آهنگ کارتون گوش مروارید بود.همون خرگوش خوشگله که دور یکی از گوشهاش مروارید گذاشته بود. آهنگ دوم شبیه آهنگ پسر شجاعه.البته تو هردوش کمی شک دارم. بچه های مدرسه والت یکی از قدیمی ترین کارتونهاست.اون موقع از مدرسه می اومدیم خونه و بعدازظهری بودیم و تماشا میکردیم. بیشترشون رو چند بار تلویزیون پخش کرد.مثل همون خونه ی مادربزرگه. یادش بخیر سپیده جون یه کتابی خریدم به اسم یادتونه.تموم خاطرات بچگی دهه ی شصتی ها توش نوشته شده.اون خاطراتی برای همه ی ما به صورت مشترک هست.مثل همین کارتونها و یا کتابهای درسی و خیلی چیزهای دیگه. واقعا" یادش بخیر ممنونم ازت دوست خوبم
parichehr
1 بهمن 91 13:30
سلام سپیده جون من عاشق کاراگاه گجت بودم بابا لنگ دراز رو هم دوست داشتم مرسی که خاطراتمونو زنده کردی خیلی دوست دارم موفق باشی خانم.
مامان دخملی
1 بهمن 91 14:39
سلام عزیزم وای آهنگ خونه مادربزرگه من هر وقت مامانم و (خدا رحمت کنه همه رفتگانو )اذیت میکردم میگفت الان مخمل میاد منم ساکت میشدم میرفتم دنبال کارم خلاصه اینم یه خاطرست دیگه
مامان امیر مهدی (سوده)
1 بهمن 91 17:40
وایییییییییییییی عزیزم عاشقتم چه کار قشنگی کردی من عاشق کارتونهای زمان خودمون هستم و بیشتر از همه پرین و پسر شجاع رو دوست دارم .البته نمیدونم چرا اهنگها برای من قطع و وصل میشه


سلام. اجازه بدید کامل لود بشه. یا برای خودتون دانلود کنید.
عمو روحانی
1 بهمن 91 18:58
سلام. حس کودکانه ما رو هم زنده کردید
مامان تارا
1 بهمن 91 22:33
من که همه شونو دوست دارم یادش بخیر بچه که بودیم یه ربع ساعت از قبل مینشستیم برفکهای تلویزیون رو نگاه میکردیم تا برنامه کودک شروع بشه و حتی یک ثانیه اش رو از دست نمیدادیم
فهیمه مامی مهتا
2 بهمن 91 0:27
مرسی سپیده ی عزیز خیلی خوب بود من که عاشق بابا لنگ دراز و آن شرلی بودم و البته هستم .
امیر مهدی و عمی
2 بهمن 91 13:50
سلام سپیده جون خیلی عالی بود دستتون درد نکنه هم خوشحال شدم هم خیلی دلم گرفت چه زود گذشت بچگیا........ من خیلیاشونو دوست دارم ولی خونه مادر بزرگه بیشتر برام جالب و خاطره انگیزه
مامان آنی
2 بهمن 91 14:48
سلام سپیده جون مرسی از اینکه محبت کردی و کامنت گذاشتی برای این پست زیبا وپر از خاطره و احساس کودکی من عاشق بابا لنگداز و خونه مادربزگه بودم و هستم بخصوص مخمل خان فوق العاده بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد