وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن دندونی آقا مهدیار

1391/11/4 9:24
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,190 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

مهدیار شده هفت ماهه         دندوناش همه توراهه

 

کارت دعوت مهمونای عزیزمون به مناسبت جشن دندونی

 

کودک من

تزئینات جشن دندونیه مهدیار کوچولو

کودک من

کیک مخصوص جشن دندونی

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

میز شام جشن دندونی

کودک من

کودک من

آش دندون

کودک من

طرز درست کردن آش دندونی

کودک من

ژله دندونی

کودک من

اینم یکسری یادگاری بود که از طرف مهدیار در آخر جشن تقدیم به مهمونای عزیزمون کردیم 

کودک من

کودک من

والبته آقا مهدیار هم بی نصیب نموند و کلی کادوهای خوب از مهمونا گرفت

کودک من

و در آخر یه عکس از مهدیارم با دندون کوچولوش

کودک من

http://mahdyar90.blogfa.com

لینک مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

دانلود چارت مسواک و نخ دندان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازی
4 مهر 94 13:03
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد