وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن دندونی طاها جان و تارا جان

1391/11/4 9:40
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,599 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

تزئيناتي كه روي خوراكي ها زده شده بود...

کودک من

میز شام

کودک من

بخش دسر

کودک من

کودک من

طرز درست کردن ژله رنگین کمان

نمونه های ژله رنگین کمان

طرز درست کردن ژله رنگین کمان پرتقال

ژله دو رنگه در پوست پرتقال

بخش غذا

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

و بالاخره آش خوشمزه دندوني..

کودک من

آش روي ميز...

کودک من

آش كه براي همسايه ها برده شد...

کودک من

متن روي آش ها...

کودک من

طرز درست کردن آش دندونی

و در آخر برگه خاطره كه مهموناي عزيز  براي وروجكاي ما يادگاري نوشتن...

کودک من

کودک من

با تشکر از نرگس خانم

http://2tata.blogfa.com

لینک مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

دانلود چارت مسواک و نخ دندان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فهيمه
4 بهمن 91 10:10
سپيده جون وبلاگت خيلي جالب و متنوع هست ..... خسته نباشي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد