وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد آوا جان با تم کفشدوزک

1391/11/20 15:40
نویسنده : وبلاگ کودک من
46,360 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسو با لباس تولدت مخصوص تولد گرفتیم

کارت دعوت که واسه همون تاریخی که قرار بود تولدت باشه اما بهم خورد چاپ شده بود و حتی به همه داده بودیمش

اینم از تزیینات خونه

اینم فلش راهنما که بیرون در نصب شده بود و نشد ازش عکس بگیرم بعداً گرفتم

میز گیفت ها

میز تنقلات

ریسه عکسهای از تولد تا یکسالگی

ساعت تولدت و اولین کلاهی که پوشیدی:

اولین لباسهات:

اولین کفشها

دفتر یادگاری

کلیپ

و  امااااااااااااااا عکسهای خود کفشدوزک کوچولو:

آوا در حال فوت کردن شمع:

 

آوا در حال خوردن کیک:

میز شام

غذاها شامل جوجه چینی، اسنک با طعم های مختلف، سالاد الویه کفشدوزکی، کشک بادمجان، سینی سبزیجات، ژله کفشدوزکی و سالاد بود.

ژله خیلی بامزه شده بود زبان:

با تشکر از صفورا خانم

http://www.safoora-shahab.niniweblog.com/

لینکهای کفشدوزکی

تولد مهتا

تولد نیکا

تولد ابوالفضل

تولد الینا

 تولد آرشام

تولد پرنیا

تولد نیوشا

تولد مهرسا

تولد پرنیا

تولد مهتاب

تولد گیلدا

تولد امیر حسین

تولد پریا

تولد سها

طرز درست کردن کلاه کفشدوزکی

ایده تولد با تم کفشدوزک

طرز درست کردن کارت دعوت کفشدوزکی نمونه ۱

طرز درست کردن کارت دعوت کفشدوزکی نمونه 2

نمونه کار تولد کفشدوزکی

طرز درست کردن سیب کفشدوزکی

طرز درست کردن دست بند کفشدوزکی

فایل PDF تولد کفشدوزکی

دانلود چند نمونه تزیینات تولد کفشدوزکی

فایل PSD تولد کفشدوزکی

کاردستی به شکل کفشدوزک

پسندها (1)

نظرات (6)

فرناز
4 بهمن 91 12:30
سلام سپیده جون ممنون که اومدی بلاگفا چند وقتی مشکل داشت ولی اگه خدا بخواد یه چند وقتیه که آرامش برقراره حالا هم سپیده جون دیگه هستم پس لینک رو درست کنیم یا نه؟ ممنون اگه خبرم کنی عزیزم
دختر کویر
4 بهمن 91 14:40
تولد قشنگی بود اما نی نی شون بیشتر از یه سال نبود؟؟؟؟؟؟؟؟
lمنصوره کیانی
12 بهمن 92 17:34
سلام با تشکر از سایت بسیار کاربردی شما .من می خواستم بدانم چگونه می توانم عکسهای تولد دخترم برای سایت شما بفرستم تا بقیه هم ببینند ممننننننننننننون
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. ایمیل کنید.sepidehrostami33@yahoo.com و در صورت ایمیل اطلاع دهید تا چک کنم. با تشکر.
مامان روشا
29 بهمن 92 16:48
سلام عزیزم .من هر وقت اطلاعات تم های تولد رو که شما زحمت جمع اوری شو کشیدی استفاده میکنم برای برادر تون دعا می کنم که همنشین انبیا باشه. اخه اردیبهشت تولد دخترمه و هنوز نمی دونم چه تمی رو انتخاب کنم.خوشحال میشم به وب ما بیاید و تبادل لینک کنیم.با تشکر از شما دوست خوب
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. با تشکر فراوان. لطفا ادرس وبلاگتون رو کامل بزارید.
مامان روشا
4 اسفند 92 0:44
عزیزم ادرس وب رو براتون کامل گذاشتم.خوشحال میشم به ما سر بزنید .با تشکر
فرزانه
26 بهمن 94 16:38
سلام عزیزم واقعا خسته نباشی با این وبلاگ پر بار و قشنگت خدا برادرتون رو هم بیامرزه عزیزم من کارم طراحی تم تولده و از اونجایی که وبلاگ شما خیلی مخاطب داره خواستم باهم تبادل لینک کنیم لطفا ممنون میشم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد