وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

تاج شیر سمباد

1391/11/30 15:39
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,270 بازدید
اشتراک گذاری

تاج شیر سمباد یه ایده ای برای جشنهای کودک دلبندتان است. شما می توانید این تاج رو برای تولد با تم جنگل استفاده کنید.

کودک من

تاج شیر سمباد یه ایده ای برای جشنهای کودک دلبندتان است. شما می توانید این تاج رو برای تولد با تم جنگل استفاده کنید.

طرح اولیه این تاج را دانلود کنید . . .

دانلود تاج شیر

 روی کاغذهای معمولی یا کارد استاک پرینت بگیرید و انتهای آن را با چسب بچشبانید. همچنیم می توانید با اندازه گیری دور سر کودک خود آن را گیره بزنید.

کودک من

لینکهای مربوطه . . .

طرز درست کردن کلاه انگری برد

 طرز درست کردن تاج

آموزش درست کردن تل میکی موس و مینی موس

کلاه کیتی

دانلود تاج پرنسس سیندرلا

طرز درست کردن کلاه آفتاب گیر

آموزش درست کردن کلاه تولد

دانلود ماسکهای سوپر هیرو برای تولد

دانلود ماسک حیوانات

طرز درست کردن ماسک

ماسک ملکه شیطان

ماسک بره ناقلا

آموزش تصویری درست کردن هد بند دکمه ای

آموزش تصویری هد بند گل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد