وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن گوی تزیینی کریسمس

1391/11/30 15:41
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,805 بازدید
اشتراک گذاری

می تونید به درخت کریسمس آویزون کنید و یا از رنگهای سفید و نقره ای برای تولد با تم زمستان استفاده کنید.

کودک من

از مداد و لیوان برای کشیدن دایره ها روی کاغذ استفاده کنید. 12 تا دایره بکشید و می توانید از رنگهای مختلفی استفاده کنید. اگه پشت و روی کاغد شما رنگهای مختلفی باشه کار زیباتر می شه

کودک من

دایره ها رو روی هم بزارید و از وسط تا بزنید

کودک من

یه سیم رو در طول کاغذها قرار بدید. سیم رو در تصویر مشاهده کنید . درست وسط است.

کودک من

یک قطره چسب روی کاغذ اولی بریزید. خیلی کم باشه. برای اینکه چسب مشخص باشه با مداد بهش اشاره کردم

کودک من

دایره های بعدی رو هم ادامه بدید

کودک من

حالا چسب به گوشه گوی ما چسبیده و می تونید اونو باز کنید و یه روبان بهش وصل کنید و آویزون کنید. می تونید به درخت کریسمس آویزون کنید و یا از رنگهای سفید و نقره ای برای تولد با تم زمستان استفاده کنید.

کودک من

کودک من

طرز درست کردن ریسه پرچمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

saba
5 بهمن 91 12:25
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
رجس
26 آبان 97 17:42
مرسی عالیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد