وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن ریسه بادکنکی

1391/11/8 1:50
نویسنده : وبلاگ کودک من
28,049 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

اول از همه بادکنک ها رو 4 تایی تقسیم کنید. اینجا از بادکنک های رنگین کمانی استفاده شده. شما می تونید از یک رنگ یا رنگهای مختلفی استفاده کنید.

کودک من

هر 4 تا رو باد کنید و انتهای آنها رو به هم گره بزنید. برای باد کردنشون نیازی به گار هلیوم نیست.

کودک من

سوزن رو نخ کنید و به این شکل از بادکنک ها عبور بدید. مواظب باشید سوزن بادکنک ها رو نترکونه

کودک من

کودک من

کودک من

4 تایی درست کنید.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

وقتی مجمو عه های بادکنک تمام شد سوزن رو از مرکز بادکنک ها عبور می دیم. به این شکل ها توجه کنید.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
8 بهمن 91 7:53
سلام سپیده جون ممنون از لینک کردن ما چقدر زودآپ کردین با این همه مطالب آموزنده و زیبا معلومه که خیلی زرنگید
سارا مامان علی
8 بهمن 91 8:37
سلام سپیده جون.ممنونم.خیلی لطف داری به ما و وبمون.خیلی هم خوب بود و خوشم اومد.چون خودم خیلی اهل ترشی انداختن نیستم.حتما ثبتش میکنم.فقط میخواستم دوسه مورد از خاله ام بپرسم و اضافه کنم.بازم بابت دستورهای خوبت ممنونم
مامان آرتین
8 بهمن 91 9:50
ای ول هم شیک و هم راحت. مرسی گلم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
8 بهمن 91 11:00
وااااااااااای سپیده جان چرا نصف این عکس هات باز نمیشه میخوام برای تولد امیرعلی اینطوری بادکنک ها رو درست کنم ...
میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


سلام. لطفا دوباره وارد بشید. گاهی نت ایراد داره.
narcic
8 بهمن 91 14:31
عالي بود ممنون خانمي
امیر مهدی و عمی
8 بهمن 91 18:53
سلام ممنون خیلی عالی
مامان پریسا
8 بهمن 91 21:31
این هم خیلی عالیه. ممنون
مامان محمد و ساقی
8 بهمن 91 23:43
سلام سپیده جون ممنون از آموزش قشنگت.همیشه فکر می کردم چطوری درست میکنن.خوشحالم که امشب یاد گرفتم.ممنونم از لطفت
مامانی طهورا
8 بهمن 91 23:52
مامان کیان کوچولو
13 بهمن 91 1:22
خیلی از این پست خوشم اومد عززییزم مرسی
مامان کیان کوچولو
13 بهمن 91 1:22
فقط یه مشکل با بادکنک ها معمولا تو هوای گرم اتاقها خالی میشه ... چی کار باید کرد ..؟


سلام. می تونید زارید یک روز قبل یا همون روز بادشون کنید.
مهسا مامان طاها
7 شهریور 92 13:37
خیلی خوبه ممنون واسه تولد پسرم همینجوری بادشون میکنم
مامان اسرا و پارسا
13 مهر 92 22:08
عالی بود ممنون
پگاه
24 آذر 92 21:27
کسایی که نظردادن خیلی بی مزه ان
جوجوک
25 دی 92 8:01
قربون محبتت عزیزم یه کمک خیلی بزرگ به من کردی همیشه دعاگویت هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد