وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد مهدیار جان با تم زنبور

1391/11/30 15:12
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,005 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کارت دعوت

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

برگه یادگاری

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

شام تولد اول مرغ و سوپ و تولد دوم قیمه بود که فوق العاده خوشمزه بود مامانی دستت درد نکنه و دسرها سالاد ماکارانی ژله آکواریم ژله پوست پرتقال و ژله چند رنگ و سالاد کاهو که خودم درست کردم

کودک من

ژله پوست پرتقال

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

ینم کلیپ عکسای مهدیار همراه با آهنگ تولده که برای تولد دوم ۷ تا کلیپ درست کردم کلیپ اولی فقط عکسه مهدیار بود بقیه کلیپ ها عکس مهدیار به همراه عکسای بچه ها یی که تو مهمونی حضور داشتند بود

که مهمونا خیلی خوششون اومده بود

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

 این هم گیفت مهمان ها بود

کودک من

این هم پشت گیفت

کودک من

کودک من

داخل گیفت ها ذرت و چوب شور و پاک کن تراش خودکار  کارت حافظه  فرفره  پازل بود که ذرت و چوب شور و پاک کن تو همه ی گیفتها بود بقیه چیزا متناسب با سن بچه ها فرق میکرد

کودک من

کودک من

کودک من

ژله آکواریم

کودک من

کودک من

ژله پوست پرتقال

کودک من

بال زنبور کوچولومون

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کرم و لیوان زنبوریه مهدیار

کودک من

و این هم یادگاری که مهمونا نوشتند

کودک من

با تشکر از زهرا خانم

http://mahdiyar-a.blogfa.com/

لینکهای زنبوری

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد امیر مهدی

 تولد آرشام

تولد مهتا

تولد امیر حسین

تولد یکتا

تولد بردیا

تولد آروین

تولد آراد

تولد آویسا

تولد مسیحا

تولد سوین

تولد کیان

تولد پویان

تولد ساینا

تولد آرین

تولد آرین

تولد عرشیا

طرز کشیدن زنبور

نمونه اول

نمونه دوم

مدل لباس زنبوری

ریسه زنبوری Happy Birthday

بنر زنبوری (سری اول)

بنر زنبوری (سری دوم)

بنر زنبوری (سری سوم)

بنر زنبوری(نمونه چهارم)

دانلود فایل PDF تزیینات زنبوری

دانلود تزیینات زنبوری

برگه یادگاری زنبوری 

مدل زنبوری لاک ناخن

دانلود کلیپ تزیین بادکنک به شکل زنبور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مهدیار
10 بهمن 91 16:13
سلام سپیده جون ممنون عزیزم خیلی لطف کردی
مامان مهدیار
10 بهمن 91 16:13
گوشیم خاموش بود شرمنده الان روشنش کردم
saba
10 بهمن 91 16:42
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
الهام مامان یاسی طلا
10 بهمن 91 17:26
عزیزم قفل راست کلیک رو برداشتم خواهررررر چرا اینقده حرص می خوریییییی خووووووو کچل میشی هااااااا
آتیلا جون و مامان شیما
10 بهمن 91 21:07
سلام سپیده جون ممنون که اومدی وب آتیلا جون... عزیزم قفل عکسها رو برداشتم خیلی ممنون میشم جایی واسه جشن دندونی آتیلا تو آلبومت داشته باشیم.... فقط ازت یه خواهش دارم اگه امکانش باشه آدرس وب آتیلا جون رو بالای صفحه ذکر کن... ممنون میشم گلم در ضمن وبت خیلی خیلی عالیه
آتیلا جون و مامان شیما
10 بهمن 91 21:09
slm azizam ghofle ax ha ro bardashtam...
آتیلا جون ومامان شیما
10 بهمن 91 21:15
سلام سپیده جون قفل عکسها رو برداشتم... خوشحال میشم جایی برای عکسهای جشن دندونی اتیلا جون نو البوم داشته باشیم... عزیزم فقط ازت ی خواهش داشتم اگه امکانش باشه آدرس وب آتیلا جون رو بالای پست مربوط به خودش بزاری ممنون میشم سپید جونم... راستی ما از ارومیه هستیم ، نیاز باشه میتونی اونم بنویسی... منتظرتم عزیزم...
سیستم افزایش امار
11 بهمن 91 1:19
با سلام دوستانی که مایلن بازدید خود را به صورت رایگان و چشمگیری افزایش دهند بهترین راه عضویت در سیستم افزایش آمار است. +آموزش عضویت http://box.behtarinbox.ir .................................................... منتظر دوستان نی نی وبلاگی عزیز هستیم دوستانی که تا به حال به ما پیوسته اند: http://nini_naaznaaz.niniweblog.com/ منتظر حضور سبز شما هستیم.
نازنین
23 شهریور 92 15:19
چه قدر شما با سلیقه هستید.واقعا زیبا بود اگه دوست داشتید به وب من هم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد