وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد مهدیار جان با تم میکی موس

1391/11/16 15:07
نویسنده : وبلاگ کودک من
32,018 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کارت دعوت مهمونای عزیز. این عکس مهدیار مربوطه میشه به پشت کارت

کودک من

طرز درست کردن کارت دعوت مینی موس

از این قسمت به بعد تزئینات تولد مهدیار شروع میشه

کودک من

کودک من

این قسمت عکسای مهدیار از بدو تولد شروع میشه و تا یکسالگیش مرحله به مرحله بزرگ شدنش رو نشون میده

کودک من

کلیک کنید . . .

ریسه تولد با تم میکی موس

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

اینم یه نمای کلی از تزئینات

کودک من

این لباس میکی موس خیلی خشگل رو مامان مهری جون برای مهدیار آماده کردن که لباس رو خودشون براش دوختن . البته توی درست کردن این تزئینات هم خیلی خیلی به من کمک کردن.

کودک من

آموزش درست کردن تل میکی موس و مینی موس

اینم گیفت تولد مهدیار جون بود که آخر تولد به عنوان تشکر و هم به عنوان یادگاری از تولد به تک تک مهمونامون تقدیم کردیم

کودک من

کودک من

کیک میکی موسی مهدیار

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

این قسمت میز تنقلات هست که البته بخش خوش مزه تولد هم محسوب میشد 

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

طرز درست کردن کنتاکی مرغ

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

طرز درست کردن ژله رنگین کمان پرتقال

ژله دو رنگه در پوست پرتقال

کودک من

کودک من

در پایان تولد یه کلیپ از شیرین کاری های مهدیار که طی این یکسال انجام داده بود پخش شد که مورد توجه مهمونا قرار گرفت و قبل از اون از دوتا عکسای مهدیار که به صورت قاب بزرگ آماده کرده بودیم و توی آتلیه گرفته بود رونمایی شد

کودک من

با تشکر از مامان مهدیار

http://www.mahdyar90.blogfa.com/

لینکهای مربوطه . . .

آموزش درست کردن تل میکی موس و مینی موس

 دانلود فایل کارت دعوت دیزنی (6 نمونه)

دانلود فایل زیپ شده تولد مینی موس

چطور یه میکی موس بکشم؟

 چطور یه مینی موس بکشم؟

کاردستی میکی موس ترسناک

کاردستی میکی موس

گیفت میکی موس برای دخترها

دانلود جعبه شکلاتی مینی موس

دانلود کلاه میکی موس

دانلود نمونه تزیینات میکی موس و مینی موس

دانلود تگ دیزنی

دانلود تگ میکی موس

گیفت پازل برای تولد با تم میکی موس و مینی موس

ریسه تولد با تم میکی موس

تزیینات تولد میکی موس

5 نمونه کارت میکی موس + چارت کاراهای روزانه

جعبه گیفت میکی موس و دوستان

طرز کشیدن لاک ناخن میکی موس

مدل لاک ناخن میکی موس

مدل لباس مینی موس

طرز درست کردن کارت دعوت مینی موس

طرز درست کردن کلاه مینی موس

طرز درست کردن دستکش های میکی موس

طرز درست کردن کیف میکی موس

آموزش تصویری دامن مینی موس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
13 آذر 92 19:28
خیلی باسلیقه و شیک وباکلاس مامان مهدیار دستت درد نکنه.
مامان مطهره
19 بهمن 92 19:34
سلام فوق العاده خوشگل بودن...زنده باشه مهدیارجون خوشگل با این مامان خوش سلیقه... با افتخار لینک شدین..به ما هم سر بزنید بسی خشنود میشیم..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد