وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد ایلیا جان با تم پنگوئن

1391/11/19 15:00
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,104 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کوک من

کودک من

کودک من

پلو لوبیا (چشم بلبلی!!)با تزیین گوشت ...پیاز سوخاری و سوسیس..

کودک من

مرغ و بادمجان شکم پر(داخلش گوشت و قارچ بود)

کودک من

پاستا

کودک من

کودک من

سالاد قالبی و سالاد الویه با تزیین پنگوئن

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

میز دسر(شارلوت که داخلش پودینگ فندق ریختم خیلی خوشمزه شده بود-کرم کارامل-دسر میوه ای سیب-پودینگ کاپوچینو-ژله)

کودک من

کیک تولد که خودم پختم ولی اصلا اصلا اون شکلی که می خواستم نشد خیلی ضایع شد شکلش ولی طعمش خیلی خوب شده بود

کودک من

قرار بود کیک اینطوری تزیین بشه شد این!!!

کودک من

برگه یادگاری

کودک من

بنر که روی شاسی زدم و لامینیت براق کردم

 کودک من

کودک من

کودک من

واسه تولد ایلیا به بچه های سایت سفارش دوتا کتاب شعر با عکس های ایلیا را دادم یکی واسه تولد دوسالگی یکی هم با موضوع لالایی.خیلی قشنگ شدند.ایلیا هم عجیب دوست داره.می یاره می گه ایلیا را بخون.عکس ایلیاست...این جلد کتابها.کتاب تولد 21 صفحه شد و لالایی 12 صفحه.عکس یکی دو تا صفحه هاشو هم می ذارم.

کودک من

پشت جلد کتاب ها

کودک من

کودک من

ایلیا خودکار کشده ولی لامینیت صفحه های کتاب راحت پاک می شه.

کودک من

کودک من

با تشکر از مامان ایلیا عزیز

http://ilia.niniweblog.com/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باباي مليسا
21 بهمن 91 10:16
با سلام . وبلاگ مليسا خانم بالاخره بعد از 2 ماه به روز شد . خوشحال ميشم قدم رنجه كنيد و با نظرات زيباتون اين كلبه مجازي كوچيك رو منور و قشنگتر كنيد . منتظرتون هستيم .
مجله خبری بروزترین ها
21 بهمن 91 14:30
بزرگترین مجله خبری ایران جدیدترین خبر های ایران و جهان هر روز در ایمیل شما
مامان یزدان
23 بهمن 91 8:07
مامان زهرا
22 اسفند 91 5:59
خدای من نمیدونی چقدر از این کتاب ها خوشم امد عکس های پسرتم خیلی نازه خدا برات نگهش داره عزیزم .. میشه ادرس و به منم بدی تا منم برای ایلیا ی خودم یه کتاب لالایی درست کنم ازت خیلی ممنون میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد