وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد باران عزیز با تم هلو کیتی

1391/11/24 14:52
نویسنده : وبلاگ کودک من
13,090 بازدید
اشتراک گذاری

کارت دعوت

درب ورودی

 برای خوش آمدگویی به مهمان ها

یادگاری تولد کیتی

میز گیفت

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

برای همه کوچولوها تل کیتی - مداد تراش کیتی و تخم مرغ شانسی و بادکنک آماده  کردیم

 

  برای بزرگترها هم که زحمت کشیدن و تشریف آوردن تقویم سال 92 با عکس باران خانم آماده کردیم

 

شام :حلیم بادمجون - کتلت - سوسیس بندری - سالاد الویه . کالباس مرغ و گوشت و بوقلمون

دسر هم حلوا - رنگینک و ژله راه راه سفید و صورتی

با تشکر از مامان باران

http://www.baran_jonam.niniweblog.com/

تولد کیتی ها

تولد پرنیا

تولد ریحانه

تولد ریحانه

تولد هانا

تولد لیلیا

کاردستی کیتی

نمونه ریسه هلو کیتی

کارت دعوت کیتی قابل چاپ

کلاه بافتنی کیتی

نمونه کار تولد هلو کیتی

دانلود فایل PSD هلو کیتی

دانلود فایل زیپ شده هلو کیتی

پسندها (1)

نظرات (1)

جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم
17 مرداد 93 2:08
با سلام شما در قرعه کشی موسسه جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم برتده شده اید لطفا برای ثبت و دریافت پکیج هدیه به نام خود به جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم و یا http://www.arzanhadaya.mihanblog.com بیایید ممنونم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. سر زدم ولی بازم متوجه منظورتون از برنده شدن نشدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد