وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن دندونی کیان کوچولو

1391/11/25 12:30
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,991 بازدید
اشتراک گذاری

بفرمایید جشن

  

پذیرایی عصر با کیک های مامان پز

کیک دندونی

اینم کیان کوچولو که به سمت کیکش حمله کرد و ما هم اصلاً فکرشو

نمی کردیم که اینجوری بره تو کیک .....شوکه شده بودییییییییم

مهسا موچولوی ناز و کیان کوچولو

از اول تا آخر مهمونی کیان کوچولو 3 بار رفت تو کیک .

 

خوراکی های مهمونی

دسر ها و ژله ها

طرز درست کردن ژله خورده شیشه

ژله خرده شیشه روز عشق

طرز درست کردن ژله رنگین کمان

نمونه های ژله رنگین کمان

طرز درست کردن ژله رنگین کمان پرتقال

ژله دو رنگه در پوست پرتقال

تیرامیسو

تیرامیسو (نمونه1)

تیرامیسو (نمونه 2 )

الویه های دندونی

 

این لباسای خوشگل و فهیمه جون ، دوست عزززیزم زحمت کشیده و برای کیان جون اورده ..

واین تقویم های سال نو هم هدیه ی مامان و بابای کیان کوچولو به مهمون ها

با تشکر از مامان کیان

http://joojooyemaman.niniweblog.com/

 طرز درست کردن آش دندونی

لینک مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

دانلود چارت مسواک و نخ دندان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
25 بهمن 91 12:34
به به این که کیـــــان کوچولو خودمونه ... عزیزم خیلی قشــــنگ بود ... مبارکتـــ باشه ...
مامان کیان کوچولو
25 بهمن 91 14:04
عزیزم اون تخم مرغی ها ابتکار خودم هست .. از چند روز قبل برای هر کاری که تخم مرغ لازم داشتیم .. به آرومی یه کوچولو سرشو سوراخ میکردیم و با آب سرد شستشو میدیم و 20 دقیقه تو آب سرد میذاریم بمونه تا سفت تر بشه .. بعد میشه توشو با ژله هایی که سفت تر درست ککردیم پر میکنیم .. میشه چند رنگ ژله هم ریخت .. البته من توی بعضیاشون 1 دونه پاستیل دندونی ریختم که به شکل هفت رنگ در اومد خیلی هم خوش مزه شد .. و در آخر ، روزی که لازمشون داریم پوستشو به آرومی میکنیم و توی ظرف تزئین میکنیم ..
مامان کیان کوچولو
25 بهمن 91 14:05
عشق منی مامان جووون ...قربون شکل ماهت برم
عمه مژګان
26 بهمن 91 1:36
عمه فدات با این همه نمک و خوشګلی چیکار کنم دوستت دارم
تونا
11 شهریور 92 18:25
وای خدای من خدا حفظش کنه واستون خیلی نازه بوس بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد