وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد آرمان عزیز با تم زنبور

1391/11/26 14:55
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,183 بازدید
اشتراک گذاری

 

شام شامل :سالاد الویه..سالاد کلم..کاناپه نعناع و گردو..کشک بادمجان..دوپیازه مرغ کاری..آش رشته

کیک زنبوری آرمان کوچولووووووووووووو ویزززززززززززززززززززززززززززز

با تشکر از مامان آرمان عزیز

http://armanjojo.niniweblog.com/

لینکهای زنبوری

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد امیر مهدی

 تولد آرشام

تولد مهتا

تولد امیر حسین

تولد یکتا

تولد بردیا

تولد آروین

تولد آراد

تولد آویسا

تولد مسیحا

تولد سوین

تولد کیان

تولد پویان

تولد ساینا

تولد آرین

تولد آرین

تولد عرشیا

تولد مهدیار

تولد آیلی

طرز کشیدن زنبور

نمونه اول

نمونه دوم

مدل لباس زنبوری

مدل دامن توتو زنبوری

آموزش درست کردن لباس مدل زنبوری (نمونه 1)

ریسه زنبوری Happy Birthday

بنر زنبوری (سری اول)

بنر زنبوری (سری دوم)

بنر زنبوری (سری سوم)

بنر زنبوری(نمونه چهارم)

دانلود فایل PDF تزیینات زنبوری

دانلود تزیینات زنبوری

برگه یادگاری زنبوری 

مدل زنبوری لاک ناخن

دانلود کلیپ تزیین بادکنک به شکل زنبور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان سلما
26 بهمن 91 3:01
مرسی عزیزم خیلی کمک کردین من میخواستم کیک سفارش بدم این جا هم که خیلی وارد نیستن این طوری کارم خیلی راحت تر شد
FARIBA
26 بهمن 91 3:12
سلام دوست عزیزم پسر من توی مسابقه زیباترین نی نی شرکت کرده. از شما دوست خوبم تقاضا دارم کد 507 رو به ایمیل زیر ارسال کنید gerafist.yang23@yahoo.com تا پسرم رای بیشتری بیاره. برای دیدن عکس پسرم در بین کاندیدا به سایت زیر برید http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php پسرم:محمد حسین زیبایی با شماره کد 507 از لطف شما بینهایت سپاسگذارم.لطفا بعد از رای دادن بهم خبر بدید. مهلت ارسال رای تا 28 بهمن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد