وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن کاردستی جنگل

1391/11/25 14:53
نویسنده : وبلاگ کودک من
30,698 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

یه ایده برای تولد با تم جنگل

می تونید این کاردستی رو درست کنید و روی دیوار برای تولد با تم جنگل بزنید.

ترجمه شده از سایت

یه ایده برای تولد با تم جنگل

می تونید این کاردستی رو درست کنید و روی دیوار برای تولد با تم جنگل بزنید.

ترجمه شده از سایت

اگه نقاشیتون خوبه شروع به کشیدن درخت کنید اگه نه که از لینک زیر نمونه درخت ها رو دانلود کنید.

دانلود طرح درخت 1

دانلود طرح درخت 2

درخت ها رو پرینت بگیرید و ببرید. اینکه چند تا درخت باشه بستگی به سلیقه و بزرگی و کوچکی جنگلتونه .

کودک من

درخت های مورد نظر رو رنگ کنید و برگهای درخت رو بهش بچسبانید. بعضی ها هم بدون برگ می تونید بزارید.

کودک من

کودک من

برای بک گرندتون درختان رو روی کاغذ سبز رنگ بچسبانید.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

اینم دانلود حیوانات جنگل که فکر کنم فایل رنگی خیلی بهتر از فایل سیاه و سفیدش باشه.

دانلود حیوانات جنگل

دانلود حیوانات بیشتر جنگل

کودک من

کودک من

حیوانات رو ببرید و تو کادرتون بچسبانید.

کودک من

و شاید این لینکها بهتون ایده بده . . .

تولد علی

 تولد امیر رضا 

 دانلود ماسک حیوانات

نمونه کارت تولد با تم جنگل

تاج شیر سمباد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سیده بهار
26 بهمن 91 12:59
سلام دخمل من تو این مسابقه شرکت کردهhttp://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php میشه بهش رای بدید؟ کافیه کد 104 (سیده بهار مسعودی علوی)رو به این آدرس ایمیل کنیدgerafist.yang23@yahoo.com فقط تا 28 بهمن مهلتش هست مرررررررررررررررررررررررررسیییییییییییییییییییییییییی
مامان بابای الیسا
4 اردیبهشت 92 0:52
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد