وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد لیلا عزیز با تم پرنسس

1391/11/26 14:51
نویسنده : وبلاگ کودک من
46,438 بازدید
اشتراک گذاری

تولد لیلا

کارت دعوت

 برای کارتها با مقوا پاکت درست کردم و اسم مهمونارو روی یه تیکه پرینت گرفتم و آویزون کردم به کارت

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

ساعت تولد...که ترجیح دادم قیچی نکنم دورشو

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

اینو توی پارکینگ نصب کردم

کودک من

اینو روی در ورودی خونه

کودک من

تولد لیلا

تولد لیلا

لیوان هایی که برای بچه ها تهیه کردم با لیوان های بزرگترا متفاوت بود.....این عکس مال دختر کوچولوها بود...

تولد لیلا

کلاه هایی که برای همه ی بچه ها در سازهای متفاوت درست کردم!!تعداد زیاد درست کردم که اگر والدین هوس کردن بتونن تو عکسا با بچه هاشون عکس بگیرن

تولد لیلا

تولد لیلا

استند سیندرلا رو برای بچه ها درست کردم.....که اینم اول مادرا عکس میگرفتن بعد بچه هاشونو میاوردن

تولد لیلا

اینم عکس کیک تولد و روکش مبلهایی که به خاطر تم تولد که صورتی بود ...این رنگ دوختم

تولد لیلا

سیندرلاهای روی کیک رو خودم از بیرون خریدم و روی کیک زدم!

تولد لیلا

شیرینی دو رنگ...با طرح گل

شیرینی رو خودم درست کردم و توی کیسه های مشکل گشا گذاشتم و با روبان صورتی گره زدم

تولد لیلا

چون میز بچه ها با بزرگترها جدا بود!و خوراکیها روی میزها پخش بود!منم برای اینه کوچولوها از اینور به اونو نرن همه رو کنار دست خودشون گذاشتم!!!

کودک من

کودک من

این گیفتهایی بود که برای مهمونا در نظر گرفته بودم!

تولد لیلا

برای بچه ها عکس سیندرلا بود و بزرگتر ها عکسهای کارتونی متفاوت!

کودک من

محتویات:تقویم با عکس و تم مورد نظرمون....جا کلیدی و گلهای دورنگ و شکلات کیت کت!که البته این بسته شکلات که میبینید باز شده واسه اینه که در حین عکس گرفتم از خودمون پذیرایی میکردیم!

کودک من

و در اخر به ساک گیفتها یه تگ با این مضمون(( ممنون که به جشن تولدم اومدین)) آویزون کردم

کودک من

چیدمان دستمال و قاشق و چنگال و چاقو.....

تولد لیلا

تولد لیلا

تولد لیلا

نی های گل و بلبلی که برای بچه ها در نظر گرفته بودم!

تولد لیلا

این یکی از هدیه هایی بود که برای پرنسسمون تهیه کرده بودیم!
یک درخت که که توی شاخ و برگش عکس های 13 عدد از عکسهای دخترک رو گذاشتیم ....هم خودش هم بقیه مهمونا ایدشو دوست داشتن!

تولد لیلا

با تشکر از مامان لیلا عزیز

لینکهای تولد پرنسس


ایده تولد سیندرلا

دانلود تزیین کیک به شکل سیندرلا

تولد نیایش

دانلود کارت دعوت با تم پرنسس

دانلود تاج سیندرلا

لباس کاغذی سیندرلا

نمونه تاج

کاردستی پرنسس کاغذی

انگشتر قلبی پرنسس

مدل کیک پرنسس

دانلود چند نمونه تاج پرنسس

دانلود کارت دعوت و تاج صوفیا برای تم پرنسس

رنگ آمیزی نقاشی پرنسس (سری اول)

رنگ آمیزی نقاشی پرنسس (سری دوم)

مدل لباس سیندرلا

آموزش تصویری دوخت لباس سیندرلا

آموزش تصویری هد بند - دستکش و گلو بند سیندرلا

دانلود تاج گل

نمونه کارت های آلیس در سرزمین عجایب

کارت دعوت با تم پرنسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیان کوچولو
26 بهمن 91 23:20
عزیزم من لینکتون کردم با همون نامی که خواستین ..
الهام
22 دی 92 14:38
چه مامان فوق العادهای داره لیلا کوچولو
فاطیما
24 دی 93 10:57
عالی بود خوش بحالت لیلا جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد