وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن کارت تولد

1391/11/27 14:47
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,206 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

این کارت رو می تونید برای دوست خود درست کنید و چه لذت بخش است وقتی که کارت تولد رو خودتون درست کنید.

ترجمه شده از سایت

ترجمه شده از سایت

یه کاغذ به اندازه 7×5 انتخاب کنید.

کودک من

کاغذی دیگر کمی بزرگتر از کاغذ اولیه هم انتخاب کنید.

کودک من

کاغذها را روی هم بچسبانید.

کودک من

برای زیباتر شدن با نخ زرد رنگ دور تا دور کاغذ را بدوزید (رنگ زرد بیشتر تو چشم می یاد)

کودک من

یه کاغذ گلدار مثل کاغذ کادو انتخاب کنید و 3 تا از گلهاشو ببرید.

کودک من

یه پارچه ابریشمی گلدار هم انتخاب کنید.

کودک من

مرکز کارت تولد پارچه ابریشمی را چسبانده و گلهای کاغذی را روی آن بچسبانید.

از یک روبان سفید رنگ برای تزیینات بیشتر استفاده کنید.

کودک من

نوشته مورد نظرتون رو پرینت بگیرید و به کارت بچسبانید.

کودک من

کودک من

کودک من

می تونید برای زیباتر شدن یه گل به کارت بزنید.

کودک من

کودک من

این کارت رو می تونید برای دوست خود درست کنید و چه لذا بخشه وقتی که کارت تولد رو خودتون درست کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمد
25 خرداد 92 1:40
خیلی خوبه من می خوام این کرتو درست کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد