وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تمرینهای زبان انگلیسی از طریق انگری برد

1391/11/29 14:34
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,538 بازدید
اشتراک گذاری

در این پکیج ها که برای دانلود گذاشتم تمرینهای زبان انگلیسی را در قالب انگری برد برای کودکان پیش دبستانی و ابتدایی گذاشته. طراح تمرینها معتقد است بابت علاقه زیاد کودکان به بازی انگری برد این نمونه ها رو طرح کردم و این بازی بهانه ای شد برای آموزش زبان انگلیسی.

تمرینهای مانند : پرنده ها رو بشمار رو عدد مورد نظر رو دایره بکش

و یا اعدادی را باید ببرید تا از طریق این پرندگان جمع را به کودکان آموزش بدید. و یا آموزش حروف اضافه و رنگها و ...

کودک من

در ضمن شکل های موجود در این پکیج برای تولد با تم انگری برد مفید است.

در این پکیج ها که برای دانلود گذاشتم تمرینهای زبان انگلیسی را در قالب انگری برد برای کودکان پیش دبستانی و ابتدایی گذاشته. طراح تمرینها معتقد است بابت علاقه زیاد کودکان به بازی انگری برد این نمونه ها رو طرح کردم و این بازی بهانه ای شد برای آموزش زبان انگلیسی.

تمرینهای مانند : پرنده ها رو بشمار رو عدد مورد نظر رو دایره بکش

و یا اعدادی را باید ببرید تا از طریق این پرندگان جمع را به کودکان آموزش بدید. و یا آموزش حروف اضافه و رنگها و ...

کودک من

در ضمن شکل های موجود در این پکیج برای تولد با تم انگری برد مفید است.

قبل از دانلود تمرینهای انگری برد این فایل آموزش وسایل انگری برد را دانلود کنید

فایل آموزش رنگ و وسایل انگری برد

پک ۱ آموزش زبان انگلیسی از طریق انگری برد 

پک 2 آموزش زبان انگلیسی از طریق انگری برد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد