وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

تمرینهای زبان انگلیسی از طریق انگری برد سری دوم

1391/11/30 1:10
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,395 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

در تمرین مشابه تمرن زیر باید پرنده ها و خوکها از هم جدا شود. می توانید پرینت بگیرید و شکلها رو ببرید و در اختیار کودک قرار بدید.

کودک من

با این شکل ها می تونید یه کتاب خیلی کوچک برای بچه ها درست کنید. ببرید و به هم چفت بزنید . این روش برای تقویت روخوانی بچه ها است.

کودک من

در این روش قافیه را به کودک یاد می دهد. برای کسانی مفید است که می خواهند روخوانی خودشان را تقویت کنند.

کدام کلمه قافیه pig است ؟

کودک من

باید با توجه به نام رنگ پرنده را رنگ کند.

کودک من

کلماتی را که می توانید بخوانید پیدا کنید.

کدوم رو می تونی بخونی ؟

کودک من

اعداد جا افتاده رو بنویس و نقطه چین ها رو کامل کن.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد