وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود آهنگ ای ایران

1391/11/30 15:58
نویسنده : وبلاگ کودک من
49,993 بازدید
اشتراک گذاری

   زیبا زیبا زیبایی ای ایران                   میهن خوب مایی ای ایران

    هم کوه و جنگل داری هم دریا            هم باغ وبستان داری هم صحرا

    من یک دنیا خاکت را دوست دارم       من این خاک پاکت رادوست دارم

    هر جای تو قشنگ است سرتا سر          تو مهربان با مایی چون مادر

دانلود در ادامه مطلب

محصل

  زیبا زیبا زیبایی ای ایران                   میهن خوب مایی ای ایران

    هم کوه و جنگل داری هم دریا            هم باغ وبستان داری هم صحرا

    من یک دنیا خاکت را دوست دارم       من این خاک پاکت رادوست دارم

    هر جای تو قشنگ است سرتا سر          تو مهربان با مایی چون مادر

محصل

 

دانلود آهنگ ای ایران

لینکهای مربوط به دانلود اهنگهای کودکانه

دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری اول)

 دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری دوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ (سری اول)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری دوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری سوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری چهارم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ (سری پنجم)

دانلود آهنگ های کودکانه (سری اول)

 دانلود آهنگ تولد برای کودکان

دانلود آهنگ مل مل

دانلود آهنگ عمو زنجیرباف از عمو پورنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

safora
5 شهریور 94 19:26
دست گلت درد نکنه عزیزم عاشق وبلاگتم خیلی مفیدو شاده ایشالا دخترت زیر سایتون بزرگ شه و شاهد تندرستی و پیشرفتش باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد