وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

کودک من

شلوار

نمونه های تزیین سبد تخم مرغ برای عید سری 1

1391/12/3 9:10
نویسنده : وبلاگ کودک من
12,392 بازدید
اشتراک گذاری

به درخواست دوستان عزیزی که خواسته بودند نمونه های تزیین سفره هفت سین رو بزارم باید بگم که :

فقط در زمینه تزیین تخم مرغ و سبد تخم مرغ مطالبی دارم که طی چند پست اونا رو می زارم و بقیه تزیینات رو به عهده دوستانی که در این زمینه فعالیت دارند می زارم.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

داخل این سبد از گل کاغذی استفاده شده که این لینکشه :

طرز درست کردن گل کاغذی

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد