وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش رنگ کردن تخم مرغ عید

1391/12/3 9:11
نویسنده : وبلاگ کودک من
14,081 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

ترجمه شده از سایت

اول باید تخم مرغ ها رو اب پز کنید. ظرف پلاستیکی برای گذاشتن رنگ در آن مناسب تر است.

کودک من

کودک من

هر رنگی که دوست داشته باشید رو داخل ظرف پلاستیکی بریزید و تخم مرغ را جوری که کاملا پوشیده باشه در ظرف بزارید.

کودک من

اگه دوست داشته باشید که تخم مرغ شما به این شکل باشه می تونید می تونید با مداد شمعی حط هایی رو روی اون بکشید یا از برچسب  های نقطه ای یا هر برچسب دیگه ای روی تخم مرغ بچسبونید.

کودک من

وقتی تخم مرغ رو داخل رنگ گذاشتید باید حدود 3 دقیقه داخل رنگ باشه.

کودک من

کودک من

کودک من

می تونید برای خشک کردن تخم مرغ ها روی سیم اونا رو بزارید و یا داخل کارتونی بچینید.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنی
15 اسفند 91 19:53
رسیدن بخیر سپیده جووووووووون


سلام خانم. ممنون.
مهسا-مامی بردیا
26 اسفند 91 10:39
ممنون از زحماتی که می کشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد