وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن قدم روشا عزیز

1391/12/4 8:09
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,920 بازدید
اشتراک گذاری

کیک پوشک که هیچ مناسبتی با جشن قدم نداره و همین طوری دوست داشتم درست کنم.

نمونه های کیک پوشک برای جشن قدم

تزیینات خانه

تزیینات شام

اردو فلفل دلمه ای و سوپ جو

مرصع پلو

برانی لبو و برانی بادمجان و ترشی

گل روی سر هنر دست مامانه

با تشکر از آتنا خانم

http://roshayedooneh.niniweblog.com/

لینکهای مرتبط با جشن قدم

 کارت تبریک برای جشن قدم

 طرز درست کردن کفش فنجانی

 نمونه های کیک پوشک برای جشن قدم

 مدل کیک برای جشن قدم

 جشن قدم نیکا

 جشن قدم تارا

 جشن قدم ماهرخ

 جشن قدم محمد رهام

 جشن قدم امیر مهدی جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد