وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

تزیین تخم مرغ نمونه 2

1391/12/4 9:11
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,257 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

دقیقا این نوع تزیین رو پارسال خواهر شوهرم انجام داد.

وسایل مورد نیاز: تخم مرغ فومی یا همون پلاستیکی - سوزن ته گرد که پایه هاش کوچک باشن بهتره در غیر اینصورت متوسط باشن - پولک گرد به سلیقه خودتون و مهره های کوچک

برای تزیین باید از تخم مرغ های فومی که تو مغازه های تزیینات فروشی و مربوط به کاردستی موجوده استفاده کنیم. پولگ گرد رو وارد سوزن ته گرد و بعدش مهره کوچک رو وارد می کنیم و وارد تخم مرغ فومی می کنیم. برای زیباتر شدن و اینکه رنگ سفید تخم مرغ مشخص نباشه می تونید پولک ها رو روی هم تزیین کنید مانند نمونه زیر . . .

کودک من

کودک من

لینکهای مرتبط

نمونه های تزیین سبد تخم مرغ برای عید سری 1

آموزش رنگ کردن تخم مرغ عید

تزیین تخم مرغ نمونه 1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمد محمودی
30 اسفند 99 9:53
خیلی طرح های تخم مرغ ها تون عالیه  لطفا آسون تر هم باز بزارید 😍😍😍😍😍😍🤩🤩😘😘😘😘😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد