وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تزیین تخم مرغ نمونه 4

1391/12/6 9:13
نویسنده : وبلاگ کودک من
12,618 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

این نوع تزیین تخم مرغ با کاغذ های رنگی انجام می شه. لول کردن کاغذ که کار خیلی ساده ایه. باید بصورت نواری قیچی کنید و سرگرمی جالبی برای بچه هاست. بعد از لول کردن کاغذها اونا رو به تخم مرغ بچسبانید. مسلما اگه تخم مرغ پلاستیکی باشه بهتر در می یاد.

می تونید از گلهای پارچه ای هم استفاده کنید و با سوزن ته گرد به تخم مرغ وصل کنید.

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای مربوطه

هدیه برای کودکان

نمونه های تزیین سبد تخم مرغ برای عید سری 1

استیکرها برای تزیین سبد عید

دانلود سبد ساده

آموزش رنگ کردن تخم مرغ عید

تزیین تخم مرغ نمونه 1

تزیین تخم مرغ نمونه 2

تزیین تخم مرغ نمونه 3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماماني زينب
6 اسفند 91 15:59
سلام دوست خويم. اومديم حالي از دوستان بپرسيم و يادي بكنيم از شما. دوستتون داريم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد