وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

استیکر، وسیله ای آسان برای تزئین اتاق کودک

1391/12/14 23:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,841 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

روحیه ظریف دخترها در بازی با عروسک‌های مختلف و در نظر گرفتن خود به عنوان یک شاهزاده مشخص می‌شود. در حالی که پسرها مایلند به همان اندازه قهرمان داستان‌، خونسرد و قدرتمند باشند.
در انتخاب اتاق‌خواب کودکان، توجه به علاقه آن‌ها تاثیر زیادی در شکل‌گیری شخصیت و داشتن روحیه شادشان دارد.

کودک من


امروزه این کار با روش‌های مختلف، مبلمان و وسایل جدید به‌راحتی امکان‌پذیر است. کافیست فقط تصویرسازی کنید و از رنگ مورد علاقه کودک و وسایل مختلف کمک بگیرید.
یکی از آسان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌ها، استفاده از برچسب‌های موجود در بازار است.
استفاده از تخت‌خواب‌های متفاوت طرح و دکوراسیون شما را تکمیل می‌کند.
سعی کنید حتما فضایی را به بازی‌های کودکانه او اختصاص دهید. کودکان از جاهای دنج و رفتن در حال وهوای کودکانه خوششان می‌آید.
از تصاویر فوق ایده بگیرید و شخصیت مورد قبول خود را با ظرافت چاشنی آن کنید.

هنگام انتخاب استیکر به موارد زیر توجه کنید:

1- نوع خوب این برچسب‌ها قابل شستشو یا دستمال کشیدن هستند.
2- با کندن برچسب‌ها، رنگ دیوار به دلیل نازک بودن جنس آن‌ها کنده نمی‌شود.
3- این برچسب‌ها برای پوشاندن سطوح آسیب‌دیده مانند ترک دیوار، ترک کاشی آشپزخانه قابل استفاده بوده و همچنین میتواند جایگزین مناسبی برای کاغذ دیواری شود.
4- استیکرها دارای تنوع و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بوده و حتی قسمتی از برچسب‌ها براق و اکلیلی هستند. 
5- گلها با ساقه بلند، برچسب‌های کارتونی با چیدمان متفاوت، برچسب مخصوص اتاق کودکان و نوجوانان، پذیرائی، حمام ، شیشه و آشپزخانه و ... بر روی تمام سطوح قابلیت اجرائی دارند.
6- در مقابل رطوبت مقاوم هستند و به همین دلیل بر روی کاشی حمام قابل استفاده و جلوه‌ای زیبا می‌بخشند.
7- از تنوع طرح و رنگ زیادی برخوردارند.
8- طریقه نصب آن‌ها نیاز به مهارت خاصی نداشته و به راحتی نصب می‌شوند.

9- اگر با دقت از روی دیوار کنده شوند، بر روی مکان دیگری قابل استفاده خواهند بود.

 

 

 

 

 

نمونه اتاق برای پسرها

نمونه اتاق برای دختران

تزیین اتاق کودک با تم های مختلف

تزیین اتاق کودک با تم جنگل

نمونه چادر بازی

اتاق کودک با تم کیتی

اتاق دوقلوها

اتاق کودک با تم ورزشی

اتاق شاگرد اول ها

راهنمای خرید فرش برای اتاق کودک

اتاق کودک با تم جنگل

تمام نکاتی که باید برای دکوراسیون اتاق یک کودک نوپا بدانید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

madarkhanomi
26 تیر 92 17:55
راستش من میخوام برای نی نی توی دلم اتاق تزیین کنم اگه شما ایده ای داری میشه بهم سر بزنی و کمکم کنی؟؟؟؟ لطفا


سلام. شما می توانید از قسمت موضوعات ایده های سیسمونی کمک بگیرید. با تشکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد