وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود برگه های تشویق

1391/12/15 2:31
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,534 بازدید
اشتراک گذاری

این برگه های تشویق رو برای هر کار خوب بچه ها می شه استفاده کرد . برای از پوشک گرفتن - برای انجام کارهای خوب و یا حتی برای آموزش های تشویقی و من این برگه های تشویقی مینی رو در قسمت آموزش زبان انگلیسی می زارم تا بچه ها با گرفتن این تشویقها شوق بیشتری در زمینه آموزش زبان دوم پیدا کنن

کودک من

 این برگه های تشویق رو برای هر کار خوب بچه ها می شه استفاده کرد . برای از پوشک گرفتن - برای انجام کارهای خوب و یا حتی برای آموزش های تشویقی و من این برگه های تشویقی مینی رو در قسمت آموزش زبان انگلیسی می زارم تا بچه ها با گرفتن این تشویقها شوق بیشتری در زمینه آموزش زبان دوم پیدا کنن

کودک من

دانلود این نمونه برگه های تشویقی مینی شامل موارد زیر است :

"Fantastic", "Good job", "Super", and "Well done"

 دانلود نمونه های اول برگه های تشویقی

 و دانلود نمونه دوم شامل موارد زیر است:

"What a great idea", "You used your brain" "Good thinking" and "Fantastic Idea"

دانلود نمونه های دوم برگه های تشویقی

و این نمونه برگه های تشویقی به عنوان برگه های لای کتاب هم استفاده می شه

کودک من

دانلود نمونه های سوم برگه های تشویقی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد