وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

تمرینهای نقطه به نقطه

1391/12/16 0:10
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,350 بازدید
اشتراک گذاری

در قسمت موضوعات مربوط به آموزش زبان انگلیسی به کودکان پستهایی در زمینه آموزش الفبا و اعداد ارائه شد و تمرینهایی نقطه به نقطه ای هم دادیم. حال نمونه های دیگر از این تمرین . . .

کودک من

در قسمت موضوعات مربوط به آموزش زبان انگلیسی به کودکان پستهایی در زمینه آموزش الفبا و اعداد ارائه شد و تمرینهایی نقطه به نقطه ای هم دادیم. حال نمونه های دیگر از این تمرین . . .

از الفبای انگلیسی پیروی کن و این قورباغه را کامل کن

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد و ساقی
16 اسفند 91 0:40
سلام عزیزم خسته نباشی خصوصی لطفا"
مامان آرش
16 اسفند 91 2:57
سلام سپیده جان با عکس های جدید آپ شدم با تشکر در ضمن لینکتون کردم
سارا مامانی شیدا
16 اسفند 91 8:52
وای مرسی خیلی عالی بود من خیلی وقت بود که دنبال این چیزا بودم کلی ذوق کردم و با اجازتون عکسارو سیو کردم تا پرینت بگیرم و استفاده کنم بازم مرسی موفق باشید
سارا مامانی شیدا
16 اسفند 91 8:56
راستی من خیلی وقته که با اجازتون لینکتون کردم تا بتونم زود زود بهتون سر بزنم نی نی پارتی را هم لینک کردم شما اگه دوست داشتید ما رو لینک کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد