وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

مصرف پاستیل باعث بیش فعالی کودکان می‌شود

1391/12/18 0:34
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

اگه خاطرتون باشه یه پست در مورد پاستیل گذاشته بودم که این لینکش بود :

آخ جــــون! پاستـــــــــــــیل؛ خوشمزه و خطرناک

و اینبار

مصرف بیش از اندازه پاستیل باعث بیش فعالی در کودکان می‌شود.

اگه خاطرتون باشه یه پست در مورد پاستیل گذاشته بودم که این لینکش بود :

آخ جــــون! پاستـــــــــــــیل؛ خوشمزه و خطرناک

و اینبار :

یک متخصص تغذیه گفت: مصرف بیش از اندازه پاستیل باعث بیش فعالی در کودکان می‌شود.

دکتر قوام زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، افزود: رنگ‌های شیمیایی مورد استفاده در تهیه پاستیل ممکن است باعث بروز بیش فعالی و تغییرات روانی در کودکان شود.

وی ادامه داد: رنگ زرد در این مورد مصداق بیشتری دارد.

این متخصص تغذیه در پاسخ به اینکه آیا پاستیل کلسیم برای ترمیم استخوان ها دارد یا نه، گفت: ژلاتین تنها پروتئین حیوانی است که ارزش غذایی بسیار پایینی دارد و نمی‌تواند کلسیمی برای استخوان‌ها و بدن به همراه داشته باشد.

قوام زاده، کم اشتهایی و حجم معده، پوسیدگی تدریجی دندان، افزایش وزن را از دیگر عوارض مصرف بیش از اندازه پاستیل عنوان کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان طلایی
18 اسفند 91 2:41
نی نی پارتی هم مبارکه عزیزم.انشاا... در کنار ثمین جوون چرخش واستون بچرخه...(یعنی پربار باشه) چشم عزیزم اونم لینک میکنیم شما جون بخواه
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اسفند 91 5:12
بفرماييد پاستيل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد