وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن دندونی بهراد عزیز

1391/12/19 23:15
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,419 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

اینم بچه ها و گیفت هایی که بهراد جووووون بهشون هدیه داد:

کودک من

اینم کیک دندونی:

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

اینم دسرهای جشن:

شارلوت هلو

کودک من

ترامیسو:

کودک من

تیرامیسو (نمونه1)

تیرامیسو (نمونه 2 )

 

ژله ی دندونی:

 

کودک من

آش دندونی:

کودک من

کودک من

کباب کوبیده:

کودک من

با تشکر از فاطمه خانم

http://behraaaad.blogfa.com

طرز درست کردن آش دندونی

لینک مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

دانلود چارت مسواک و نخ دندان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سانازی :)
20 اسفند 91 8:26
الهی که من فداش بشم
سمیرا مامان آریامهر
20 اسفند 91 17:01
وای عزیزم نمیدونم چجوری براش جشن بگیرم؟ جشن تولد بگیرم و جشن دندونی و جشن قدم؟ همه باهم ؟ تم تولد رو چیکار کنم؟ اصلا نمیدونم. زیاد هم وقت ندارم عزیزم
MALI
31 فروردین 92 2:54
سلام دوست عزیز ممنون از این همه زحمت.ازتون یه خواهش داشتم اگه میشه لطف کنید و دانلود تم کامل جشن دندونی دخترانه روبذارید چون تو شهر ما تم گیر نمیاد منتظرم مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد